  • 1. Data: 2003-01-06 11:06:13
    Temat: Przedłużenie pobytu cudzoziemca?
    Od: "Rafal Snieżycki" <0...@n...mam.com>

    Czy cudzoziemiec przebywajacy legalnie na terenie Polski na podstawie
    zaproszenia -moze jakos przedluzyc swoj pobyt? W urzedzie powiedzieli mi ze
    mozna wystawic nowe zaproszenie jednak ta osoba bedzie musiala przekroczyc
    granice - czy straz graniczna wpusci jednak taka osobe do Polski na
    podstawie tego nowego zaproszenia jesli opuscila ona Polske pare godzin
    wczesniej?

    Czy taka osoba moze ubiegac sie o wydanie wizy bedac juz na terenie Polski?
    Tym bardziej ze nie ma obowiazku wizowego w relacji Polska-Rosja i vice
    versa.Czy tez konieczne jest przekroczenie granicy?

    Czy niedochowanie obowiazku meldunkowego zameldowania cudzoziemca w ciagu 48
    godzin od przekroczenia granicy - moze byc podstawa do odmowy wydania nowego
    zaproszenia lub wizy?

    pozdrawiam

    Rafal

  • 2. Data: 2003-01-06 15:52:22
    Temat: Odp: Przedłużenie pobytu cudzoziemca?
    Od: "dekspedycja" <b...@d...prv.pl>

    Użytkownik "Rafal Snieżycki" <0...@n...mam.com> napisał w wiadomości
> [...]
    48
    > godzin od przekroczenia granicy - moze byc podstawa do odmowy wydania

    przykro mi, ale tak.
    pobyt "zaproszeniowy" może zostac zmieniony na wizowy.
    d.

    --
    ------- Agencja Podróżnicza -------