  • Data: 2009-11-17 12:28:04
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Na tym polega sprzedaż wiązana, że nie ma. Masz to obowiązkowo
    > wliczone w opłatę za tor.

    Nie, sprzedaż wiązana to konieczność zawarcia kolejnej umowy.

    Twój przykład jest bezsensowny, bo stanowi analogię sytuacji, kiedy
    kinowe jedzenie jest wliczone w cenę biletu i kupując bilet dostajesz
    jedzenie gratis.

    > Które i tak zostanie użyte w takim samym zakresie, w przeciwieństwie
    > do butów.

    Sprzątanie? Niekoniecznie. Ktoś może mieć w domu kota i teraz roznosi
    kocie kudły, a ktoś może mieć rybki i być łysy - zawsze mniej włosów do
    sprzątania :-P

    > Do mnie to pytanie?

    Skoro mniejsze zużycie powinno być wg. ciebie jakoś refundowane...

    Tak jak w kinie.