  • Data: 2009-11-17 12:11:44
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Czy mogę zatem pójść na kręgle we własnych butach i zażądać odliczenia
    > kosztu "wynajmu" butów od ceny za tor? Jak nic transakcja wiązana - idąc
    > na kręgle muszę płacić za ich buty, nawet jeśli ich nie używam.

    Nienie - idąc na kręgle płacisz za kręgle. Wynajem butów dorzucają
    gratis. Ale jak chcesz mieć luksus własnych, czystych butów - możesz
    przynieść własne.

    Równie dobrze mógłbyś domagać się zwrotu rzekomych "opłat" za
    oświetlenie, bo przyniosłeś własną latarkę ;-)

    > I na torze zazwyczaj są stoliki, jest bar. Czy mogę przyjść z własnym
    > obiadem?

    Bar z tymi stolikami jest osobno zapewne? Czy też stoliki masz na torze? ;)