  • Data: 2009-11-11 10:38:48
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 11 Nov 2009 11:09:03 +0100, cef napisał(a):

    > Zakładam, że jest regulamin. Może gdzieś wisi przy kasie.
    > Przecież bez regulaminu,
    > to dyskusja jest bez sensu.
    > Choćby taki:
    >
    > ftp://www.multikinoftp.pl/kinoregulamin/multikino-ur
    synow-regulamin-kina.pdf

    > z punktem 1 i 16.

    "Na terenie Multikina obowiazuje całkowity zakaz wnoszenia i spo*ywania
    artykułów spo*ywczych nie zakupionych w Multikinie."

    No i co to znaczy po polsku, że
    "na terenie multikina obowiązuje zakaz wnoszenia"?
    Jak już jestem na terenie, to niczego nigdzie nie wnoszę.

    Albo taki punkt 13, który jest kompletnie martwy, bo wyraża
    czynność dokonaną:
    "Legitymacje studenckie, uczniowskie sprawdzone sa wraz z biletami przy
    wejsciu na sale."

    Zgodnie też z art. 191 KK punkt
    "Pracownik obsługi ma prawo wyprosic klienta, który nie posiada przy sobie
    wa*nego biletu."
    jest bezprawny - może co najwyżej wszcząć postępowanie cywilne, tak?

    --
    ŁK (2009-11-11 11:35:10)