  • Data: 2009-11-11 13:10:04
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Łukasz Kalbarczyk" <l...@t...net> wrote
    > Ide do kina, kupuje bilet, w ręku mam napój -
    > a tu pani bileterka mówi, że nie wolno mieć. Gdzie regulamin,
    > gdzie akceptacja, gdzie zakaz, gdzie wolność ;)

    No i nawet zakładając, że takiego regualminu nie ma lub jest nielegalny,
    albo jest to tylko nieuzasadniona złośliwość bileterki - to nie ma żadnych
    podstaw prawnych aby wymusić wpuszczenie.
    Nie mówię tu o argumentacji czy kierowniku kina. Jeśli kino czy jej
    pracownik narusza umowę czy bezpodstawnie jej nie wykonuje to zobowiązań
    umownych nie rozwiązuje się ani siłą, ani aparatem policyjnym.
    Są stosowne organy i przepisy, aby klient swoich praw dochodził, ale jak go
    po dobroci nie wpuszczą to wtedy i w tym czasie tam nie wejdzie.