  • Data: 2009-11-11 13:02:46
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "zly" <b...@N...fm> wrote
    > Reszta nie powinna być istotna - widocznego regulaminu też nie widziałem,
    > ale skoro można się zaopatrzyć w barku to >raczej na sali wolno jeść

    No to jest ewentualnie problem z usługą i jej wykonaniem. Jeśli wydaje Ci
    się, że regulamin usługi krzywdzi klientów, którzy żądają wolności w sprawie
    wnoszenia czegoś, czego usługodawca nie chce zaakceptować to jest problem
    innego rodzaju. Ale dochodzenie takich roszczeń musi się odbywać inną drogą
    niż wdzieranie się na salę.