  • Data: 2009-11-11 13:21:58
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Łukasz Kalbarczyk" <l...@t...net> wrote:
    > Mogę sobie napisać
    > regulamin, że wniesienie spowoduje utratę tegoż na rzecz
    > kierownika? Nie mogę, bo jest niezgodny z czymś tam.
    > Tak samo tutaj - to jest moja właśność i powinienem nią
    > móc zarządzać w dowolny sposób, dopóki nie powoduję
    > w ten sposób zagrożenia porządku

    Jak fryzjer Ci obieca, że Cie ostrzyże, a po zajęciu fotela odmówi (bo
    blondynów nie obsługuje) to nie ma podstaw, aby go zmusić do wykonania
    usługi w tym czasie. Ani Policja ani żaden organ nie zmusi go do
    obstrzyżenia włosów. Jeśli swoją odmową usługi naruszy umowę (zobowiązał się
    włosy obciąć) to możesz dochodzić nawet odszkodowania, ale tak czy siak siłą
    na tym fryzjerskim fotelu siadać nie masz prawa. I nie ma znaczenia czy on
    miał obowiązek tę usługę wykonać czy nie.