  • 11. Data: 2003-02-07 20:41:42
    Temat: Re: Czy mogę odbierać faktury
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> wrote in message
    news:b209ac$67a$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > Jedyny problem byl z tym zeby US nie potraktowal tego
    > podpisania jako nieodplatnego swiadczenia od ktorego NIBY nalezy sie
    > podatek.
    > Ale od tego roku i ta watpliwosc zniknella, bo swiadczenia syna sa
    > niepopdatkowane

    a jeśli mąż podpisuje faktury za żonę to też przejdzie w US ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 12. Data: 2003-02-08 00:17:45
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako plusz zamieszkała pod adresem
    w artykule <news:b215o3$4qf$1@foka.acn.pl> napisała w ten deseń:

    > "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> wrote in message
    >

    > a jeśli mąż podpisuje faktury za żonę to też przejdzie w US ?

    Przeciez chodzi o odbior faktury a nie jej wystawianie. Jeśli upoważnie
    męża do odbioru faktury, to dlaczego miałby ich nie móc odbierać?

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 13. Data: 2003-02-08 09:38:30
    Od: "Michał M." <m...@t...pl>

    niejaki(a): plusz z adresu <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):

    > a jeśli mąż podpisuje faktury za żonę to też przejdzie w US ?

    ja podpisuję za żone (ale naszym nazwiskiem , nie pisząc jej imienia)i
    miałem niejedną kontrolę i nikt się nic nie czepiał

    Pozdrawiam Michał

  • 14. Data: 2003-02-08 11:21:59
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Michał M." <m...@t...pl> wrote in message
    > W artykule news:b215o3$4qf$1@foka.acn.pl,

    > ja podpisuję za żone (ale naszym nazwiskiem , nie pisząc jej imienia)i
    > miałem niejedną kontrolę i nikt się nic nie czepiał
    >
    > Pozdrawiam Michał

    No to moze nalezy kupisc swieck i isc do kosciola....

    Boguslaw

  • 15. Data: 2003-02-08 12:18:47
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czyli jak
    > przepiszę DG na moją żonę,

    _CO_ przepraszam zrobisz??? :-)

    Depi.

  • 16. Data: 2003-02-09 19:18:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 8 Feb 2003 13:18:47 +0100), "Marcin
    Olender" <d...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >_CO_ przepraszam zrobisz??? :-)

    Uczynię żonę właścicielem zamiast mnie... Firma słabo działa, a tak
    bym zasiłek dostał.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/