  • 11. Data: 2002-09-02 02:11:38
    Temat: Re: Czy moge byc bezdomnym ? Czy moge zmieniac STALY POBYT raz na 7 dni ?(bardzo dlugie i chyba ciekawe)
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    Dnia 1 Sep 2002 21:25:28 +0200 w artykule <0...@n...onet.pl>
    s...@p...onet.pl <s...@p...onet.pl> napisano co następuje:

    > W teorii - możliwe. Praktyka pokazała co innego :-)

    A mi się wydaje że praktyka i to nawet ta opisywana na łamach prasy,
    pokazała niestety dokładnie to. W każdym razie czytałem o przypadkach gdy
    do faceta zapukał któregoś dnia komornik, a całość poprzedziła sprawa z
    powództwa cywilnego którą ten ktoś przegrał nie będąc nawet świadom, że ma
    w ogóle jakąś sprawę. Sąd słał wezwania na ostatni adres zamieszkania
    (podany zresztą złośliwie przez powoda, czego sąd nie zweryfikował).

    Mi zaś się osobiście przytrafiło, omalże otarcie o egzekucję komorniczą,
    bo US słał wezwania na adres który figurował w starym picie (którego
    sprawa dotyczyła), mimo że ten sam US dysponował moim nowym adresem.

    Zresztą zauważ, że tzw. doręczenie skuteczne ma miejsce nawet wtedy
    gdy awizo nie jest podejmowane, co z jednej strony jest zrozumiałe, z
    drugiej zaś może prowadzić do bardzo nieciekawych sytuacji.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2002-09-03 13:55:29
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski"
    > Mi zaś się osobiście przytrafiło, omalże otarcie o egzekucję komorniczą,
    > bo US słał wezwania na adres który figurował w starym picie (którego
    > sprawa dotyczyła), mimo że ten sam US dysponował moim nowym adresem.

    tez mi sie wydaje, ze US ma gdzies arkusz NIP na ktorym aktualizuje sie dane
    - kiedys wymazali z komputerow numer mojego rachunku bankowego i forse
    z nadplaty podatku przyniosl listonosz a odebrala rodzina.
    Okazalo sie ze numeracja oddzialow bankowych zmienila sie z 6 cyfr na 8
    i zamiast to z automatu zmienic w systemie latwiej bylo im wszystko wymazac
    i nie powiedziec nic klientowi
    *** blad ***