  • 1. Data: 2002-09-01 00:15:09
    Temat: oszukany przez firme bukmacherska
    Od: "<<OSKAR>>" <o...@w...pl>

    Witam

    Zostalem oszukany przez firme bukmacherska anulowali mi dwa kupony które
    okazaly sie wygrane piszac jako uzasdnienie lis takiej tresci

    Szanowny Panie, to byla pomylka naszego bukmachera, dlatego tez zaklad
    zostal anulowany. Przykro mi ale jestesmy tylko ludzmi :)

    Milego Dnia !

    wygrana wyniosla prawie 700zl teraz twierdza ze to byl blad na stronie , a
    potwierdzili wczesniej ze to blad czlowieka , zbywaja mnie artykulami
    prawnymi ze moga anulowac kupon gdy wystapi blad na stronie ale w tym
    przyadku przyznali ze to byl blad czlowieka a o tym nic nie ma w regulaminie
    Operator z ktorym korespondowalem sie wykreca regulaminem , ciekaw jestem
    jak by na to zareagowalo kierownictwo Expekta

    Co teraz zrobic ????
    Za pomoc z góry bardzo dziekuje

  • 2. Data: 2002-09-01 11:12:14
    Temat: Odp: oszukany przez firme bukmacherska