  • Data: 2023-10-09 15:16:36
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Oct 2023 21:17:28 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > To, że Ty podawałeś, to taki trochę średni argument. Mamy ten dostępny w
    > sieci film https://www.youtube.com/watch?v=je16u7eOMWA&t=25s. W 25
    > sekundzie widzimy pierwszy nadjeżdżający z przeciwka pojazd, a w 28
    > sekundzie kolejny. W 29 sekundzie już mamy dwa samochody uderzające w
    > siebie (snop iskier). Ale kolejny pojazd masz dopiero w 36 sekundzie

    snop iskier to chyba juz od szorowania po jezdni.
    Zderzenie ciut wczesniej.

    > (piąty) Ale nasz nagrywający jedzie z porównywalną prędkością w
    > przeciwnym kierunku, a zatem to przez dwa trzeba podzielić. Czyli jeden
    > samochód na 4~5 sekund.

    Czas pomnozyc.

    https://www.youtube.com/watch?v=CAnJta7_kes&t=24s

    Jeden pojazdy mijamy w 26s, drugi w 28, Kia w 30, kolejny gdzies w 37.
    Co nam daje 3 pojazdy na 11s, a po pomnozeniu na 22s, czyli
    srednio co 7s. I pomiędzy nimi BMW.
    Przy czym ten ostatni jak widac sam jedzie daleko, wiec mozna grzać.
    Za to na początku mamy male zgęstnienie, ale nadal są dosc daleko od
    siebie.
    Przy czym z punktu widzenia BMW to jeszcze inaczej wygląda ... no nie,
    jadac 2x szybciej niz inni, to mu sie czasy zgadzają z "obserwatorem
    nieruchomym".

    > Cała rekonstrukcja - nie wiem na ile poprawna - pokazuje, że KIA jechała
    > lewym pasem pomimo tego, że miała wolne dwa prawe. Oczywiście nie
    > upoważniało to BMW do najechania na tył, ale kilkukrotne podkreślenie w
    > filmie, że KIA jechała prawidłowo nie podnosi wiarygodności oceny tego
    > filmu.

    No ale nadal wjechac w tyl jej nie wolno.

    > No i BMW jest skasowane skośnie tak, że lewy błotnik się nie
    > zachował, a zatem ta rekonstrukcja nie pasuje do uszkodzeń samochodów na
    > zdjęciach.

    Nie wiadomo czy tam błotniki nie z plastiku i nie odpadają przy
    uderzeniu nawet z innej strony.

    ale akurat lewy błotnik jest, a przynajmniej pół

    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl
    /AVvXsEgP1sBNiL_BcgEhVCNBPV6z8A402tw83CYjM5UP8cFgFy2
    tjyNyrY9dGSl-7WhjQGG2UjHHZ8pVuxRypJ6RDtBi-WnRhlUq0Sh
    fKkmxiykJfJnfGaRZT6srJeylcGYNhFKM08cwVlFULN94vzDoG1_
    tKypOyBlW6sFSCEKgDYo_7QTLknZX195dZC85s1s/s1948/bmw_k
    ia_wypadek4.jpg

    Prawego nie ma, prawego koła nie ma ..

    albo kia jechała srodkowym albo na srodkowy zjezdzała, albo bmw sie
    wcisnął z lewej ..

    J.