    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Date: Sun, 8 Oct 2023 10:18:32 +0200
    <ufkca0$kck$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <s9px6wzqftw.uznwrtdw1vhi$.dlg@40tude.net>
    <ufmm2i$pg8$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <ufn1r9$oau$2$RTomasik@news.chmurka.net> <eOHTM.2703$a3p4.1@fx10.ams1>
    <ufou8a$uvl$1$RTomasik@news.chmurka.net> <ko1UM.1756$PlV6.338@fx11.ams1>
    <ufr43a$lr2$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uftdvn$rpq$2$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 08.10.2023 o 07:21, Shrek pisze:

    > Była nieprawdopodobna bo przy gęstym ruchu nie ma możliwości żeby sobie
    > coś stanęło i było niezauważone dopóki nie nadjedzie BMW.

    Bo Tyś sobie tak wymyślił. Już Ci tu liczyłem, że tam pomiędzy pojazdami
    na pasach było ponad pół kilometra. Po za tym, skąd policjanci mieli
    wiedzieć, jaki tam był ruch w chwili wypadku. Podejrzewam, ze jak
    przyjechali, to był korek.

    > Ale tu była dobra widoczność. A ty jak zwykle zajmujesz się wymyślaniem
    > skrajnie nieprawdopodobych scenariuszy, z założeniami niepasującymi do
    > sytuacji żeby tlumaczyć wpadki kolegów. I wszystkie te twoje lądują
    > finalnie w koszu - dlatego jak cię pytam czy założysz się o to że się
    > nie sprawdzą to pieprzysz coś o kodeksie boziewicza (a wcześniej o tym
    > że niby to karalne).

    Oooo! To już nie chcesz zakładu o to, ze go w Niemczech zatrzymają? :-)
    --
    (~) Robert Tomasik