  • 1. Data: 2004-02-18 22:30:23
    Temat: Czy jest tu ktos sensowny?
    Od: "freni" <f...@g...pl>

    Pytanie jak w temacie wątku. Chodzi mi o przepisy związane z ochroną praw
    konsumenta. Doceniam wszystkich , którzy się tu wypowiadają, jednak szukam
    kogos kto siedzi prawie tylko i wyłącznie w przepisach związanych z ochroną
    konsumncką

    freni

  • 2. Data: 2004-02-18 23:29:58
    Temat: Re: Czy jest tu ktos sensowny?
    Od: "gosia" <g...@i...pl>

    nie ma tu nikogo sensownego, nikogutko. Idź precz do Rzecznika Ochrony Praw
    Konsumenta.

  • 3. Data: 2004-02-18 23:43:28
    Od: "Binek" <binek1(to usuń)@go2.pl>

    Użytkownik freni <f...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c10ooo$ate$...@a...news.tpi.pl...
    > Pytanie jak w temacie wątku.

    Zadaj to pytanie samemu sobie.

    Zbyszek

  • 4. Data: 2004-02-19 00:39:48
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <c10shj$t8m$1@pyro.tvk.wroc.pl>, gosia wrote:
    > nie ma tu nikogo sensownego, nikogutko. Idź precz do Rzecznika Ochrony Praw
    > Konsumenta.

    A czym Ci się ów rzecznik naraził?

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2004-02-19 06:35:51
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "gosia" <g...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:c10shj$t8m$1@pyro.tvk.wroc.pl

    > nie ma tu nikogo sensownego, nikogutko. Idź precz do Rzecznika Ochrony
    > Praw Konsumenta.

    Po prostu *z ust mi to wyjęłaś* :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Żonę należy trzymać krótko. Najwyżej dwa, trzy lata."

  • 6. Data: 2004-02-19 06:37:16
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w
    wiadomości news:k7ddg1-gft.ln1@ziutka.router

    > A czym Ci się ów rzecznik naraził?

    Chyba nie zrozumiałeś Gosi?. To nie rzecznik się
    naraził lecz "freni" grupowiczów obraził.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Aby czuć się wolnym istnieje prosty sposób:

  • 7. Data: 2004-02-19 06:58:29
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <c11lji$orf$1@inews.gazeta.pl>, Andrzej_K. wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w
    > wiadomości news:k7ddg1-gft.ln1@ziutka.router
    > Chyba nie zrozumiałeś Gosi?. To nie rzecznik się
    > naraził lecz "freni" grupowiczów obraził.

    Łomatko. Rozważ przypadek, że taki rzecznik to Bogu ducha winny człowiek,
    pewnie jest sympatyczny, chce sobie w spokoju, w miłym towarzystwie
    popracować, popomagać ludziom, a tu mu nagle przysyłają mu...

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2004-02-19 10:41:29
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Binek" <binek1(to usuń)@go2.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik freni <f...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:c10ooo$ate$...@a...news.tpi.pl...
    >
    > Zadaj to pytanie samemu sobie.

    Coś czuję, że autorowi wątku przyda się z pewnością to:
    http://rtfm.bsdzine.org

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 9. Data: 2004-02-19 15:08:21
    Od: "freni" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Binek" <binek1(to usuń)@go2.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik freni <f...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:c10ooo$ate$...@a...news.tpi.pl...
    >
    > Zadaj to pytanie samemu sobie.

    na razie o zmianie płci nie myślę.

    freni
    p.s.
    jako, że ostatnie moje posty były właśnie tej treści , co ostatni Twój,
    śmiem twierdzić, że sobie pogooglałeś.

  • 10. Data: 2004-02-19 15:10:53
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "freni" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > he!he! - wielkie dzięki za lekcję. Pisząc o kimś sensownym nie miałam
    > zamiaru nikogo urazić.

    Ale uraziłeś...

    > Może wysil się i pomyśl trochę.

    Słuszna uwaga... Zastosuj w zyciu wzgledem siebie...
    Nie zastanawia Cię, dlaczego nikt Ci nie odpowiada...?!?