  • 21. Data: 2004-03-05 11:11:26
    Temat: Re: Czy elektrownia dziala zgodnie z prawem?
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0403051002450.-73723079@Athlon.po
    rtezjan.zabrze.pl...

    > ...ale nie jest innym tematem iż nie wolno wyłączać *bez
    > ostrzeżenia* :)

    O ile stoi tak w umowie miedzy stronami :)

    WOJSAL

  • 22. Data: 2004-03-05 11:45:10
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Od środka nie ma klamki...
    JaC

  • 23. Data: 2004-03-05 12:51:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Mar 2004, WOJSAL wrote:
    [...]
    >+ > ...ale nie jest innym tematem iż nie wolno wyłączać *bez
    >+ > ostrzeżenia* :)
    >+
    >+ O ile stoi tak w umowie miedzy stronami :)

    ...albo tak jest z mocy przepisów ;)
    (wyjdzie że będę musiał ich szukać, a nie chce mi się :>)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 24. Data: 2004-03-05 14:40:44
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    wiadomości
    rtezjan.zabrze.pl...
    > ...albo tak jest z mocy przepisów ;)
    > (wyjdzie że będę musiał ich szukać, a nie chce mi się :>)

    Poszukaj, prosze.
    W koncu warto wiedziec, do czego mamy prawo.

    WOJSAL

  • 25. Data: 2004-03-05 16:01:42
    Temat: Zakaz odłączania, było: Czy elektrownia dziala zgodnie z prawem?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Mar 2004, WOJSAL wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
    >+ > ...albo tak jest z mocy przepisów ;)

    [chodziło o zakaz odłączenia bez uprzedniego pisemnego uprzedzenia]

    >+ > (wyjdzie że będę musiał ich szukać, a nie chce mi się :>)
    >+ Poszukaj, prosze.
    >+ W koncu warto wiedziec, do czego mamy prawo.

    Znalazłem. Po nitce do kłębka:
    - artykuł:
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/1.html?numer=869&d
    ok=869.1.16.2.19.1.0.1.htm
    - przepis:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU2002135114
    4?OpenDocument

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 26. Data: 2004-03-05 16:22:00
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Chyba "po" upomnieniu??
    JaC

    > Awantura o takie postępowanie niektórych ZE była tak z kwartał temu i
    skończyło się wprowadzeniem zapisów że nie można wyłączyć wcześniej niż
    przed miesiącem "zalegania" i nie wcześniej niż AFAIR (ale to "z głowy") 2
    tygodnie przed upomnieniem.

  • 27. Data: 2004-03-05 23:01:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Mar 2004, 666 wrote: