  • 12. Data: 2004-03-05 07:43:31
    Temat: Re: Czy elektrownia dziala zgodnie z prawem?
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Azazell" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:40482B95.8030103@gazeta.pl...

    > ide o zakład, że nie zawarł żadnej umowy z elektrownią

    Zawarl.
    Tylko pewnie nie czytal (ja zreszta tez nie czytalem mojej).

    Na mocy tej umowy elektrownia mu dostarcza prad po ustalonej
    stawce, a on ma placic w jakims tam terminie faktury.
    Na pewno gdzies podpisal regulamin swiadczenia uslug.
    I tam stoi co sie dzieje gdy nie placi rachunku.

    WOJSAL

  • 11. Data: 2004-03-05 07:43:31
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

  • 13. Data: 2004-03-05 08:23:14
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    WOJSAL wrote:

    > Zawarl.
    > Tylko pewnie nie czytal (ja zreszta tez nie czytalem mojej).

    żarty sobie stroiłem. zawarł umowę z zakładem energetycznym. o to mi
    chodziło :)
    a jak się nie płaci... w końcu to nie jest instytucja charytatywna.
    aczkolwiek w sumie przecież też pewnie gubią faktury i mogliby zacząć od
    próby wyjaśnienia sytuacji.

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać
    damie wódki? To czysty spirytus.

  • 14. Data: 2004-03-05 08:23:14
    Od: Azazell <j...@g...pl>

  • 15. Data: 2004-03-05 09:02:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Mar 2004, it was written:

    >+ Witam.
    >+
    >+ Wczoraj po powrocie do domu znalazlem w drzwiach swistek z informacja, ze
    >+ juz nie mam pradu. Pod moja nieobecnosc ktos po prostu odlaczyl mi kabel,
    [...]
    >+ Czy takie dzialanie jest zgodne z prawem?
    >+
    >+ Moja wina, ze zapomnialem zaplacic ale nie dostalem od nich zadnego
    >+ wezwania.

    No to AFAIK nie jest zgodne z prawem.
    Awantura o takie postępowanie niektórych ZE była tak z kwartał
    temu i skończyło się wprowadzeniem zapisów że nie można wyłączyć
    wcześniej niż przed miesiącem "zalegania" i nie wcześniej niż
    AFAIR (ale to "z głowy") 2 tygodnie przed upomnieniem.
    Niestety w tej chwili ci nie powiem czy to zostało wpisane do
    prawa energetycznego czy ochrony konsumenckiej :(

    >+ Odpowiedzcie

    ...co czynię...

    >+ i poradzcie prosze.

    ...a wypchaj się :] Po pierwsze nie prosisz o poradę (twoje
    szczęscie ;)) a po drugie pewnie nie wiesz o co prosisz ;> !
    FYI: nie jestem prawnikiem :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 16. Data: 2004-03-05 09:02:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    Niestety w tej chwili ci nie powiem czy to zostało wpisane do
    prawa energetycznego czy ochrony konsumenckiej :(

    ...co czynię...

  • 18. Data: 2004-03-05 09:03:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Mar 2004, WOJSAL wrote:

    >+ Użytkownik "Unplugged @wp.pl>" <wattie<wytnij>
    [...]
    >+ > Czy takie dzialanie jest zgodne z prawem?
    >+
    >+ To zalezy od umowy jaka zawarles z elektrownia (domyslam sie
    >+ ze z monopilsta - ale to inny temat).

    ...ale nie jest innym tematem iż nie wolno wyłączać *bez
    ostrzeżenia* :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 17. Data: 2004-03-05 09:03:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

  • 19. Data: 2004-03-05 09:04:54
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    > a jak się nie płaci... w końcu to nie jest instytucja charytatywna.
    > aczkolwiek w sumie przecież też pewnie gubią faktury i mogliby zacząć od
    > próby wyjaśnienia sytuacji.

    Dokladnie.
    W koncu nie kazdy, kto czegos nie zaplacil musi
    byc sciganym oszustem.

    WOJSAL

  • 20. Data: 2004-03-05 09:04:54
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>