    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy był w przeszłości II Sekretarzem ?
    Date: Thu, 25 Aug 2016 13:30:04 +0200

    Użytkownik "Danusia" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:57bc70d7$0$15196$65785112@news.neostrada.pl...
    >BZDURA.

    Z tym sie nie spotkalem, ale tez troche za mlody jestem, natomiast nie
    wykluczam, ze cos takiego moglo byc, nawet nieformalnie.
    Towarzyszu, u was cos malo czlonkow w POP, zle pracujecie ?

    Przy czym rok 1986, to juz okres szczegolny, od 1980 partia tracila, o
    ile wczesniej to mogla byc taka "propaganda ogolna", Partia
    kierownicza sila narodu, wiec powinna aktyw gromadzic, to pozniej
    trzeba juz bylo o czlonkow walczyc :-)

    >BZDURA

    Nie znam statystyk, ale cos takiego mi sie obilo.

    >BZDURA

    Kto ich tam wie. Nie podpiszesz deklaracji ? To podejrzany jestes :-)

    >Kompletna BZDURA.

    Bzdura, zawsze byl sekretarz.
    Tzn byl I sekretarz na wszystkich szczeblach, byli sekretarze,
    a II-go to nie pamietam - czy nie bylo zastepcy I-go sekretarza ?
    Czy sekretarze to z definicji zastepcy, scisly aktyw, czy jak to sie
    tam nazywa.

    > Wybierano go w wyborach
    > w ramach POP i jeśli by Rzepliński pełnił tę funkcję, to raczej
    > świadczyłoby to o tym, że pozostałe osoby postrzegały go jako
    > "normalnego" faceta.

    Pozostale osoby z POP. Ktore same niekoniecznie byly "normalne".
    No i sugestie z "gory" tez chyba byly.

    >BZDURA

    Z robota, ze statystykami, czy z intrata ?
    Rozliczenia to nie wiem, ale cos on tam mogl zalatwic.
    Akurat na uczelni to raczej niewiele, szczegolnie jesli to byla POP
    wydzialowa.

    Ale w jakims wiekszym zakladzie to byla odpowiedzialna fucha. No i np
    zasiadal w komisji przydzielajacej mieszkania. Albo talon na poloneza.

    >Kompletna BZDURA. PZPR rozwiązano w 1989r w II połowie nie istniała

    Zgadza, sie, ale drugiej polowie lat 80-tych to moglo jakos tak byc -
    juz sie nikomu nie chce, a lepiej sie nie afiszowac.

    zpr-na-uniwersytecie-warszawskim-w-1982-r/
    >Na pewno "prawdziwe" zwłaszcza że po 28 latach w czasie których można
    >było usunąć wszystko.
    >Tak jak cała ta wypowiedź też "prawdziwa".

    Zdarzaly sie usuniecia i odejscia po grudniu 1981.
    Rzucic legitymacja w stanie wojennym ... wymagalo to odwagi.

    >Sens takich dyskusji: jeżeli już to niech zabierają głos ci co w
    >tych czasach żyli i dobrze je pamiętają,

    Coraz mniej takich :-)

    >a nie wypowiedzi tych co ich źródła były 100 razy przerabiane pod
    >aktualne polityczne zapotrzebowanie.

    No, akurat Robert podal zrodlo, ktore faktycznie zdaje sie byc
    obiektywne.

    J.