  • 1. Data: 2004-01-05 18:53:54
    Temat: Czy będąc właścicielem mieszkania moge wymeldować byłego lokatora ??
    Od: "piotr" <i...@p...onet.pl>

    Kupiłem mieszkanie w spółdzielni mieszkaniowej na rynku wtórnym. Były lokator
    sie nie wymeldował do tej pory mimo że w akcie notarialnym miał termin na
    wymeldowanie się do czerwca 2003r.Czy ja moge go wymeldować jako własciciel
    tego mieszkania, czy on się musi sam wymeldować.Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2004-01-05 19:06:45
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "piotr" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > termin na wymeldowanie się do czerwca 2003r.Czy ja moge go wymeldować
    > jako własciciel tego mieszkania, czy on się musi sam wymeldować.Proszę

    Robisz się nudny. Przecież już to pisałeś i odpowiedzi
    otrzymałeś. Jeśli Cię one nie zadawalają to rusz
    dupę do Urzędu Miasta Wydział Ewidencji Ludności
    i Dowodów Osobistych (chyba?) i tam Cię dogłębnie
    doinformują.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Uśmiechnij się... jutro będzie Lepper."

  • 3. Data: 2004-01-05 19:20:36
    Od: i...@p...onet.pl

> [...]
    > dupę do Urzędu Miasta Wydział Ewidencji Ludności
    > i Dowodów Osobistych (chyba?) i tam Cię dogłębnie

    pierwsze nic takiego wczesniej nie pisałem po drugie sam jesteś nudny.

  • 4. Data: 2004-01-05 19:52:02
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > pierwsze nic takiego wczesniej nie pisałem po drugie sam jesteś nudny.

    Na dodatek jesteś głupio bezczelny. 02.01.2004 napisałeś
    post - "Kupiłem mieszkanie a poprzedni właściciel nie wymeldował się..."

    Użytkownik "piotr" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a powinien się wymeldowac zgodnie z postanowieniami aktu notarialnego
    > do 10 czerwca 2003r. Czy mogę sprawe oddac do sądu i jakie on może
    > ponieść tego konsekwencje. Dziękuje za porady

    Dzisiaj napisałeś następny na ten sam temat:

    "Czy będąc właścicielem mieszkania moge wymeldować byłego lokatora ??"
> [...]
    > termin na wymeldowanie się do czerwca 2003r.Czy ja moge go wymeldować
    > jako własciciel tego mieszkania, czy on się musi sam wymeldować.Proszę

    I śmiesz twierdzić, że Ty nic nie pisałeś? Mogłeś chociaż zmienić
    adres e-mail.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej głupoty.

  • 5. Data: 2004-01-05 20:03:17
    Od: i...@p...onet.pl

    BUHAHAHAAAAA...są to dwa różne pytania..pierwsze dotyczy tego jakie lokator
    może ponięść konsekwencje w sądzie a dzisiejsze czy go moge wymeldować. Trzeba
    umieć czytać i rozróżniać wątki. Pozatym to Ty jesteś bezczelny i zachowujesz
    się jak byś był obrażony na cały świat albo jak by Ci seksu brakowało :-))).
    Moge tu pytać o co zechce i nie mam zamiaru zmieniać maila ze względu na
    Ciebie. Wyluzuj chłopie , uśmiechnij się, może Ci przejdzie..Pozdrawiam,miłego
    wieczoru.

  • 6. Data: 2004-01-05 20:10:21
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

> [...]
    > mam zamiaru zmieniać maila ze względu na Ciebie. Wyluzuj chłopie ,
    > uśmiechnij się, może Ci przejdzie..Pozdrawiam,miłego wieczoru.

    Przecież w jednym i drugim poscie chodzi o to samo. W pierwszym
    chcesz go podać do sądu, a w drugim już zmiękłeś i tylko chcesz
    wymeldować. Odpowiem Ci na obydwa:
    1. Jesteś aspołeczną jednostką_pieniaczem.
    2. Możesz go sam wymeldować. (ale to trwa)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wierności i przebaczania uczmy się od psów."

  • 7. Data: 2004-01-05 20:23:25
    Od: i...@p...onet.pl

> [...]
    > wymeldować. Odpowiem Ci na obydwa:
    > 1. Jesteś aspołeczną jednostką_pieniaczem.
    > 2. Możesz go sam wymeldować. (ale to trwa)

    Przecież to Ty sie od samego początku pienisz. Nic nie zmiękłem, dopiero teraz
    gościa poinformowałem sms-em że sprawe daje do sądu, bo nie chce ze mną
    rozmawiać z innego powodu( nie zapłacił mi zwrotu kosztow ogrzewania 800zł. i
    dlatego sie ukrywa) Proponuje już tu dalej sie nie kłócić i nie ubliżać sobie,
    bo to nie miejsce do tego. Chyba zrobie tak że dowiem sie gdzie mieszka, zajde
    do dzielnicowego i powiem że jest na danej miejscowości bez meldunku od 7 msc.
    I nie pisz już obrazliwych dla mnie postów, bo przeciez to nie ja zaczołem, a
    jesli nawet moje pytania były identyczne to zawsze sie można zapomnieć że sie
    wcześniej pytało o podobne żeczy. Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2004-01-05 21:15:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > pierwsze nic takiego wczesniej nie pisałem po drugie sam jesteś nudny.

    Nie wiem czy pisałeś to akurat Ty, ale było ostatnio na tym forum ze dwa
    razy. Ostatnio chyba dziś rano komuś odpisywałem na podobny problem.
    Przejrzyj wątki z ostatnich dni.

  • 9. Data: 2004-01-06 06:05:04
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:btcp55$idc$12@inews.gazeta.pl

    > Nie wiem czy pisałeś to akurat Ty, ale było ostatnio na tym forum ze dwa
    > razy. Ostatnio chyba dziś rano komuś odpisywałem na podobny problem.
    > Przejrzyj wątki z ostatnich dni.

    To był jego wątek, ale widocznie w ogóle nie czytał
    odpowiedzi gdyż otworzył nowy wątek na ten sam
    temat albo jest prawdą, że, cytuję - "można zapomnieć
    że sie wcześniej pytało o podobne *żeczy* . LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Śmierć - to kres mych poszukiwań.