  • 1. Data: 2004-01-05 16:21:59
    Temat: podstawa prawna do otrzymania swoich danych
    Od: "gregor" <g...@W...z.pl>

    Witam

    Potrzebuje zaświadczenie o zameldowaniu od urzędu miejskiego, dostałem
    do wypełnienia wniosek "o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych,
    zbioru PESEL, ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych" musze sam
    to wypełnić i do tego musze zapłacić za znaczki skarbowe 16 zł. aby kobieta
    mogła mi wystawić pieczątke !! czy jest jakiś inny sposób aby otrzymać te
    dane ?? za darmo albo przynajmniej za mniejszą kwotę 16 zł. to dlamnie full
    kasy a na dodatek sam wszystko musze wypełniać.
    Zaświadczenie to potrzebne jest mi do podpisania umowy z Plus GSM

    --
    E-mail odczytasz po kliknieciu na: http://cerbermail.com/?Sa8ZdOqkxK
    Nr gadu-gadu: 36786

  • 2. Data: 2004-01-05 19:58:37
    Temat: Re: podstawa prawna do otrzymania swoich danych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gregor" <g...@W...z.pl> napisał w wiadomości

    A nie masz dowodu osobistego? Bo on zazwyczaj właśnie określa miejsce
    zameldowania.