  • 1. Data: 2004-01-05 19:26:02
    Temat: ubezpieczenie OC
    Od: "Krzys" <e...@k...pl>

    Witam!

    Sprawa przedstawia sie nastepujaco: mam wykupiona polise OC
    z okresem waznosci 10.08.03 - 09.08.04.
    Wczoraj, tj 4 stycznia sprzedalem pojazd i poszedlem po zwrot
    niewykorzystanej skladki do firmy, gdzie uzyskalem informacje ze zmienily
    sie przepisy i na nowym rozporzadzeniu zwrot skladki przysluguje mi, jedynie
    wtedy gdy nabywca wypowie mojemu zakladowi ubezpieczen polise OC.
    W zwiazku z tym mam do Was pytanie - czy ubezpieczyciel slusznie
    postapil w tej kwestii - czyli stosujac nowa ustawe, pomimo tego iz zawarlem
    ubezpieczenie jeszcze na starym rozporzadzeniu Ministra Finansow?
    Czy liczy sie data zawarcia przeze mnie ubezpieczenia (czyli stare
    rozporzadzenie) czy data sprzedazy pojazdu (czyli po wejsciu nowej ustawy)?

    Z gory dziekuje za odpowiedz
    Pozdrawiam
    Krzysztof