  • 1. Data: 2004-01-05 18:26:07
    Temat: Paszport
    Od: "jajo84" <j...@i...pl>

    Teraz takie glupie pytanie :

    My nie posiadamy jeszcze paszportow UE
    kiedy bedzie mozna juz taki wyrobic

    kazdy mi mowi co innego wiec juz sam nie wiem

    z gory wielkie dzieki

  • 2. Data: 2004-01-05 19:24:23
    Temat: Re: Paszport
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) jajo84 w wiadomości <btca80$v0l$1@topaz.icpnet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Teraz takie glupie pytanie :

    Nie ma głupich pytań.

    > My nie posiadamy jeszcze paszportow UE
    > kiedy bedzie mozna juz taki wyrobic

    Powinieneś szybciutko napisać do Komisji Europejskiej, że taki paszport
    potrzebujesz. Tam zajmuje się tym specjalny departament podległy samemu
    Prodiemu. Może załapiesz się na serię AA i numer z pierwszej setki?

    --
    Olgierd
    "Nie można usprawiedliwiać istnienia żadnego państwa o szerszym zakresie

  • 3. Data: 2004-01-05 20:00:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jajo84" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    Ale Unia Europejska póki co nie jest państwem sama w sobie i z tego co mi
    wiadomo, to chyba paszportów jeszcze nie wydaje. Może chodzi Ci o paszport
    zgodny z ichniejszymi przepisami? To w takim razie chyba obecnie wydawane
    paszporty spełniają wszystkie te warunki.

  • 4. Data: 2004-04-07 19:19:41
    Od: "spdk" <michal@world.[of.spam].pl>

> [...]
    > zgodny z ichniejszymi przepisami? To w takim razie chyba obecnie wydawane
    > paszporty spełniają wszystkie te warunki.

    A jesli chodziloby mi tylko o wyglad samego paszportu, zebym mogl na
    heathrow przejsc przez bramki dla ludzi z UE? Bylem tam kilka lat temu i sa
    dwie bramki - 'UE' i 'nie UE'. Przez pierwsza przechodzi sie ladnie
    usmiechajac do panienki, ktora tam stoi; do drugiej jest kilometrowa kolejka
    i rozmowa z celnikiem z opcjonalnym przetrzasaniem bagarzy.

    Jak zdobyc taki czerwoniutki sliczny paszport? Moj i tak nadaje sie do
    wymiany (zmiana wpisu w dokumentach, musze wymienic) - czy jak zloze
    normalny wniosek, to dostane juz taki 'nowy' ? Czy czeka mnie kilometrowa
    kolejka w czerwcu? (wybieram sie do uk)

    --
    pozdrawiam
    Michał, czasem zwany Spodkiem

  • 5. Data: 2004-04-08 05:04:48
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Wed, 7 Apr 2004 21:19:41 +0200, na pl.soc.prawo, spdk napisał(a):

> [...]
    > wymiany (zmiana wpisu w dokumentach, musze wymienic) - czy jak zloze
    > normalny wniosek, to dostane juz taki 'nowy' ? Czy czeka mnie kilometrowa

    Paszport ( a raczej jego wzór) nie ma nic do rzeczy czy możesz przechodzić
    przez bramki dla obywateli UE. Przecież jest to przejście dla *obywateli*
    UE a nie dla *paszportów* UE ( które nie istnieją ).

    --
    Mieczysław
    ----