  • 51. Data: 2020-11-23 07:54:45
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?" [Was: Siły policyjne w Warszawie]
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 21-11-2020 o 11:12, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:

    > Przeca Trzaskoski sam łaził na te protesty.

    Na wiosnę nie łaził na żadne protesty, teraz się pokazał w tłumie, bo
    ruch zakłada i chciał PR sobie zrobić..

    --
    http://ppa.kaczus.pl

  • 52. Data: 2020-11-23 07:58:46
    Temat: Re: Siły policyjne w Warszawie
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 21-11-2020 o 10:57, Mordoklejek Zygzakowaty pisze:

    > Ciężka dola policaja. Tak czy siak pałowanie źle wygląda, zalecam gazem po ślipiach
    > jak kto agresywny i tyle.

    Agresywny, stojący dziennikarz i nagrywający wszystko nagle dostaje
    gazem po oczach od podchodzącego z boku jednego z tajnych "policjantów".
    Agresywni w tłumie byli ci z tego oddziału, bo dostali rozkaz, że mają
    zrobić prowokacje. Z tego co wiem, na Marszu, też oni zrobili burdę,
    która doprowadziła do słynnej juz "bitwy pod Empikiem". No ale...

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 53. Data: 2020-11-23 08:21:29
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?"
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Na wiosnę nie łaził na żadne protesty, teraz się pokazał w tłumie, bo
    > ruch zakłada i chciał PR sobie zrobić..

    No i zrobił nie tylko sobie, *bardzo* "skutecznie inaczej" IMHO.

    --
    A. Filip

  • 54. Data: 2020-11-23 08:24:20
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > rozkaz, że mają zrobić prowokacje. Z tego co wiem, na Marszu, też oni
    > zrobili burdę, która doprowadziła do słynnej juz "bitwy pod

    <ironia> Tradycja policyjnych prowokacji z czasów rządów PO/Tuska musi
    być kontynuowana? </ironia>

    --
    A. Filip

  • 55. Data: 2020-11-23 08:28:11
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 23-11-2020 o 08:21, A. Filip pisze:

    > No i zrobił nie tylko sobie, *bardzo* "skutecznie inaczej" IMHO.

    A to już jego problem. Mnie to ani ziębi ani grzeje.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 56. Data: 2020-11-23 10:41:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:

    > A to już jego problem. Mnie to ani ziębi ani grzeje.

    Tylko jego? Nie ma aż tak prosto. On jest pierwszą (*wschodzącą*)
    twarzą pierwszej alternatywy dla (rządów) PiS. Mnie to czy on zachowa
    tą pozycję też ani ziębi ani grzeje tyle że jest na takiej pozycji ze
    jego działania o ile PO się od nich nie odetnie są działaniami PO.
    On jest także "rządem PO na miasto Warszawa".

    --
    A. Filip

  • 57. Data: 2020-11-23 11:19:11
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 23-11-2020 o 10:41, A. Filip napisał:

> [...]
    > jego działania o ile PO się od nich nie odetnie są działaniami PO.
    > On jest także "rządem PO na miasto Warszawa".

    Tak tylko jego, bo jeśli straci na tym, to nie będzie pierwszą twarzą
    alternatywy dla rządów PiS. Najśmieszniejsze, że dzięki tym protestom,
    spada poparcie PiS-owi, ale nie rośnie PO, czy Lewicy, a Hołowni :)
    Takie spostrzeżenie.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 58. Data: 2020-11-23 12:35:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > alternatywy dla rządów PiS. Najśmieszniejsze, że dzięki tym protestom,
    > spada poparcie PiS-owi, ale nie rośnie PO, czy Lewicy, a Hołowni :)

    Bo ja przykładowo na chwilę obecną nei widzę żadnej siły politycznej,
    której zaufałbym w kolejnych wyborach. PiS niespecjalnie mi się podoba,
    ale nie ma za bardzo alternatywy.

    --
    Robert Tomasik

  • 59. Data: 2020-11-23 13:33:06
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Bo ja przykładowo na chwilę obecną nei widzę żadnej siły politycznej,
    > której zaufałbym w kolejnych wyborach. PiS niespecjalnie mi się podoba,
    > ale nie ma za bardzo alternatywy.

    Z jakiego przepisu prawo to wynika? :-)

    Czy np. przejście na połowę posłów z okręgów jednomandatowych zrobiło by
    różnice w zestawie partii do wyboru (na średnią metę)?

    --
    A. Filip

  • 60. Data: 2020-11-23 13:35:16
    Od: Kviat

    > Bo ja przykładowo na chwilę obecną nei widzę żadnej siły politycznej,
    > której zaufałbym w kolejnych wyborach. PiS niespecjalnie mi się podoba,
    > ale nie ma za bardzo alternatywy.

    Lewica niespecjalnie mi się podoba, ale obecnie nie ma za bardzo
    alternatywy.
    Nie wiem jak bardzo trzeba udawać głuchotę i ślepotę, żeby nie widzieć i
    nie słyszeć co odpierdala pis. To jakiś rodzaj wyparcia i to da się leczyć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr