    From: "kjvirtual" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy SM chce mnie oskubac, a moze maja racje?
    Date: 10 Sep 2006 11:57:54 +0200

    > Użytkownik "kjvirtual" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Odpisz im w następujący sposób:
    >
    > Zgodnie z art. 1 Ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze
    > Spółdzielnia jest dobrowolnym zrzeszeniem nieograniczonej liczby osób, o
    > zmiennym składzie osobowym i zmiennym funduszu udziałowym, które w interesie
    > swoich członków prowadzi wspólną _działalność_ _gospodarczą_. Zgodnie z art. 118
    > kc "(...) termin przedawnienia wynosi lat dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia
    > okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem _działalności_ _gospodarczej_ -
> [...]

    Wszystko przelew, nic w kasie przez ostatnie 5 lat napewno.

    Czyli chca mnie oskubac... czy moge ich oskarzyc o probe wymuszenia ode mnie
    pieinedzy? No bo ciagle wysylam im pisma (wszystko poleconym z potwierdzeniem
    odbioru), ze nie moge brac ode mnie kasy za przedawnione odsetki i chce bierzaca
    kwote, a oni nie chca mi jej podac, narazajac mnie na dodatkowe koszta-odsetki!
    Do tego twierdza, ze odsetki przedawniaja sie po 10 latach. Czy to mzoe byc
    dowod (pismo z wezwaniem do zaplaty i twierdzeniem, ze przedawniaja sie po 10
    latach) na to ,ze chca wymusic ode mnie kase?