  • Data: 2006-09-11 20:07:45
    Temat: Re: Czy SM chce mnie oskubac, a moze maja racje?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4505b317@news.home.net.pl...

    > Niezupełnie, bo nie są uregulowane należności wymagalne w momencie wpłat.
    > Czyli kółko się zamyka.

    Nic się nie zamyka. Zakładając, że w 2000 roku spóźniłem się z czynszem za
    listopad o 10 dni, i naliczono z tego tytułu 1 %, to z mojej wpłaty spółdzielnia
    zalicza ów 1% na odsetki,a mnie pozostaje do zapłaty 1% kwoty z odsetkami
    liczonymi od dnia mojej wpłaty do chwili zapłaty. Tyle, że należność ta
    przedawnia się w listopadzie 2003 roku.

    Teraz, o ile nie określam za co płacę w grudniu, to spółdzielnia może sobie z
    grudniowej raty wziąć ten 1 procent. Teraz zalegam za grudzień 2000 r. i
    przedawnia się w grudniu. Ale jeśli napisałem na przelewie za który miesiąc
    płacę, albo płaciłem w kasie na oryginalnym blankiecie, to juz nie mają prawa
    tak uczynić.