  • Data: 2006-09-12 09:39:54
    Temat: Re: Czy SM chce mnie oskubac, a moze maja racje?
    Od: Bungo <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    > kjvirtual wrote:
    >
    > Zapłać to co uważasz za słuszne i na tym zakończ z nimi dyskusję.
    > Jak będą chcieli resztę to ewentualnie spotkacie się w sądzie.

    tez tak proponuje:-)
    a co do zaliczania aktualnych platnosci na stare zaleglosci (odsetki)
    to podstawa jest art. 451 k.c. - tyle ze wierzyciel, jesli chce
    zaliczyc biezaca wplate na stare dlugi musi to oswiadczyc niezwlocznie
    po wplacie. Jesli tego nie zrobil, decyduje wola wplacajacego:-)
    Dodam, ze zaliczenie biezacej wplaty na zaleglosci moze dotyczyc co
    najwyzej ostatniej wplaty i nastepnych.
    Podobnie zinterpretowal niedawno taka sytuacje Sad Apelacyjny w Wawie,
    sygn. I ACa 729/05.

    Generalnie - jak chcesz wszystko wyjasnic do konca - powinienes od
    nich zazadac kompletnego wykazu ich roszczen, z ktorego ma wynikac, w
    jaki sposob obliczyli sobie te 700 zl. Ich opowiesci na temat tego co
    jest zgodne z prawem, a co nie mozesz wlozyc miedzy bajki.
    Spoldzielnie czesto zeruja na naiwnosci ludzi - jesli ulegniesz i
    wplacisz wszystko, dasz im niepotrzebnie zarobic.

    Argumenty podawane na grupie powinny Cie uspokoic:-)

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)