  • 1. Data: 2007-05-22 09:37:42
    Temat: Czy Policja moze zatrzymywac inne pojazdy z samochodu nauki jazdy ?
    Od: "Jedrek" <j...@T...ITOTEZwarszawa.pl>

    Witajcie,

    Czy policja moze zatrzymywac inne pojazdy poruszajac sie "oznakowanym
    samochodem" nauki jazdy z L na dachu ?

    http://tinyurl.com/35xh9w

    Jedrek

  • 2. Data: 2007-05-22 10:26:36
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 22 May 2007 11:37:42 +0200, Jedrek napisał(a):

    > Czy policja moze zatrzymywac inne pojazdy poruszajac sie "oznakowanym
    > samochodem" nauki jazdy z L na dachu ?

    W ustawach nie widziałem nic o tym że nie wolno, więc mam nadzieję
    że tak i popieram tę akcję. Nawet jeśli naruszają tym przepisy
    dotyczące eLek to nie zmienia to faktu że kierowcy łamią przepisy.

    Pozdrawiam,
    Henry - z żoną na kursie na prawo jazdy

  • 3. Data: 2007-05-22 10:45:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 22 May 2007 11:37:42 +0200, Jedrek napisał(a):

    > Czy policja moze zatrzymywac inne pojazdy poruszajac sie "oznakowanym
    > samochodem" nauki jazdy z L na dachu ?

    Może, nawet wodolotem.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2007-05-22 10:53:29
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Czy policja moze zatrzymywac inne pojazdy poruszajac sie "oznakowanym
    > samochodem" nauki jazdy z L na dachu ?

    Kiedyś wynająłem L-kę, bo byłem na kupnie autka i chciałem zobaczyć, jak się
    jeździ Puntem. Po jakimś czasie jazdy pan instruktor mocno się przestraszył,
    bo przypomniał sobie, że jeśli prowadzi ktoś, kto ma prawo jazdy, to "L"
    musi być zdjęte, albo przysłonięte.

    --
    Lukasz

  • 5. Data: 2007-05-23 04:58:00
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]
    > przestraszył, bo przypomniał sobie, że jeśli prowadzi ktoś, kto ma prawo
    > jazdy, to "L" musi być zdjęte, albo przysłonięte.

    bez sensu... jak np. ktos nie jezdzil ladnych pare lat, bo prawko "dostal"
    na osiemnastke a potem wlasnego nie mial i chce sobie wykupic pare godzin z
    instruktorem, zeby sobie przypomniec, to ma jezdzic bez L? dziwne to

  • 6. Data: 2007-05-23 05:21:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 23.05.2007 gardziej <b...@b...pl> napisał/a:
> [...]
    > na osiemnastke a potem wlasnego nie mial i chce sobie wykupic pare godzin z
    > instruktorem, zeby sobie przypomniec, to ma jezdzic bez L? dziwne to

    Zapewne chodzi o kwestię odpowiedzialności.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2007-05-23 07:57:56
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Zapewne chodzi o kwestię odpowiedzialności.

    Ja tam tylko relacjonuję, jak było. Może powinienem być w jakichś jego
    papierach a nie byłem. Z drugiej strony czasem widze, jak w aucie z
    niezdjętym "L" popyla tylko jedna osoba, w domyśle instruktor. Z trzeciej
    strony czasem widzę, że goście jednak zasłaniają "L".

    --
    Lukasz