  • 41. Data: 2004-06-10 06:52:02
    Temat: Re: Czy Pan jest inwalida ??
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ca8aoh$gvr$1@korweta.task.gda.pl...

    > ....ale wydziwiasz
    > ....gdy jest stuacja WYŻSZEJ konieczności to możesz prowadzić bez prawka
    > ....i narąbany jak bóbr i jechać nawet pod prąd tylko później będziesz
    > musiał
    > ....uzasadnić swoje wyczyny.

    1. bredzisz glupoty
    2. nie tniesz cytatów

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 42. Data: 2004-06-10 06:57:06
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:8ia8ac.7hv.ln@ziutka.router...

    > Inna logika? Tzn? Że jak chcesz zahamować to musisz wyciągnać pedał
    > hamulca z podłogi? :)

    Czeste przesiadanie sie z automatu na manuala powoduje, ze kierowca ma zle
    odruchy i moze spowodowac wypadek lub stluczke
    - puscic hamulec automatu na skrzyzowaniu i wjechac na niego
    - zbyt mocno hamujac 'wysprzeglajac' automat (naciskajac hamulec) i
    spowodowac najechanie z tylu

    Dlatego korzystne jest jak ktos jezdzi TYLKO automatem, lub TYLKO manualem.
    Dlatego kazdy powinien miec mozliwosc nauki jazdy na automacie

    cbdo

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 43. Data: 2004-06-10 09:40:38
    Od: "Beeslip" <c...@p...onet.pl>

    Przykro mnie nigdy nie jezdzilem zadnym jednosladem (oprocz roweru) i nie
    jestem sie w stanie wypowiedziec na ten temat.

  • 44. Data: 2004-06-10 09:46:22
    Od: viki <a...@s...tego.maila.pl>

    Dnia Tue, 08 Jun 2004 18:48:32 +0200, Memphis napisał(a):

    > Ja na prawde nie umie(i juz sie nie naucze) jezdzic na tych samochodach
    > z reczna skrzynia biegow. Czy to jest powod, zebym nie mogl zrobic prawo
    > jazdy??(wg tej Pani tak jest).

    Oki podam trop ktory byc moze juz wystygl:
    moj ojciec jakos upiornie dawno temu kupil sobie pierwsze auto (trabancik ;-> )
    i dowiedzial sie ze prawo jazdy moze zdawac "jako ekspert" tzn na tym
    swoim autku (wiazalo sie z tym jeszcze kilka mneij waznych rzeczy)
    wiec moze to jest rozwiazanie by nie machac :)
    o ile te przepisy jeszce istnieja bo po 30 latach mialy prawo sie zmienic
    pozdrawiam
    --
    JFK

  • 45. Data: 2004-06-10 09:56:52
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    viki wrote:

    > moj ojciec jakos upiornie dawno temu kupil sobie pierwsze auto (trabancik
    > ;-> ) i dowiedzial sie ze prawo jazdy moze zdawac

    Zdawac egzamin a robic kurs to dwie rozne rzeczy.

    > "jako ekspert" tzn na

    Chyba "ekstern"?

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 46. Data: 2004-06-10 09:58:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <ca91h4$1v86$2@mamut1.aster.pl>, SQLwysyn wrote:
> [...]
    >
    > Dlatego korzystne jest jak ktos jezdzi TYLKO automatem, lub TYLKO manualem.
    > Dlatego kazdy powinien miec mozliwosc nauki jazdy na automacie

    Po blisko 20 latach wyłącznego doświadczania manuali musiałem jechać
    automatem w ruchu lewostronnym. Jedyne odruchy których ofiarą padałem
    było włączanie kierunkowskazów wajchą wycieraczek i nerwowe szukanie
    hamulca ręcznego nie po tej stronie. Innych nie doświadczyłem. Po krótkim
    czasie (1h) cała zabawa z pedałami była równie intuicyjna jak w manualu.
    Zapewne nie jestem reprezentatywną próbką, ale też i pewnie za wybitny w
    dziedzinie umiejętności motoryzacyjnych nie jestem, tak że może nie jest
    tak źle jak sugerujesz?

    --
    Marcin

  • 47. Data: 2004-06-10 11:16:59
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:sbb9ac.2s.ln@ziutka.router...

> [...]
    > Zapewne nie jestem reprezentatywną próbką, ale też i pewnie za wybitny w
    > dziedzinie umiejętności motoryzacyjnych nie jestem, tak że może nie jest

    on nie sugeruje, on nie ma pojęcia o tym.
    tylko osoby które ujeżdzały automata wiedzą o co chodzi
    reszta to pewne info z magla lub fryzjera.

  • 48. Data: 2004-06-10 12:58:18
    Od: scx <s...@w...pl>

    Andrzej Lawa się wziął i wyklepał:

    > Krzysztof Doniczka wrote:
    > G*.*NO PRAWDA!

    ale flame.....

    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?

  • 49. Data: 2004-06-10 17:16:45
    Od: "Alek" <a...@A...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Doniczka" <k...@N...pl> napisał
    w wiadomości news:ca69pt$inu$1@shodan.interia.pl...
    > dotyczyć egzaminów dla inwalidów. ? Poza tym prawo jazdy jest na
    wszystkie
    > pojazdy właściwe dla danej kategorii, a nie na jeden samochód. Osoba
    która

    czyli mamy za mało kategorii ;)))
    B1 - z manualem
    B2 - auto
    B3 - oba systemy

    A prowadząc takie rozumowanie dalej, należałoby podzielić kategorię B
    jeszcze ze względu na:
    - długość pojazdu
    - szerokość pojazdu
    itd...

    Zapomniałem jeszcze o jednej bardzo ważnej rzeczy... są różne modele
    skrzyni biegów (np. R pod 5, albo R wrzucany jak jedynka ale z
    podciągniętym pierścieniem). To też należałoby uwzględnić.

    Słowem raj dla urzędników i krętaczy :D

    > potrafi jeździć tylko jednym autem, w innym jest już po prostu
    zagrożeniem i
    > potencjalnym zabójcą !

    Moim zdaniem przystosowanie do auta zajmuje trochę czasu, ale nie jest
    takim zagrożeniem jak brak wyobraźni.

    A powiedzmy sobie szczerze, nauka jazdy rozpoczyna się po kursie i po
    zdaniu egzaminu, jak przychodzi samemu na ulicę wyjechać.

    pozdrawiam
    Alek

  • 50. Data: 2004-06-10 22:40:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Jun 2004, tch wrote:

    >+ Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    >+ .....oznacza to że taka osoba nie ma podzielnej uwagi

    Chyba mylisz koordynację ruchów z podzielnością uwagi.
    To są dwie RÓZNE rzeczy. IMO oczywiście (ale bez "H")
    [...]
    >+ > > będzie w przypadku kiedy będziesz MUSIAŁ pojechać innym autem ? Kiedy
    >+ >
    >+ > Ktoś przystawi lufę do skroni i zmusi?
    [...]
    >+ > A jak będzie MUSIAŁ zawieźć kogoś do szpitala nie mająć w ogóle prawka?
    [...]
    >+ ....ale wydziwiasz

    Nie, to TY wydziwiasz i szkoda że tego nie widzisz.

    >+ ....gdy jest stuacja WYŻSZEJ konieczności to możesz prowadzić bez prawka

    I co za różnica czy powodem braku owego prawka jest jest niechęć do
    "manuala" ??
    SKORO będzie MUSIAŁ - to nie ma ŻADNEJ różnicy. Albo inną logikę
    stosujemy.

    pozdrowienia, Gotfryd