  • 1. Data: 2004-06-08 16:07:47
    Temat: Winietki i Poczta Polska
    Od: "GoHa" <p...@w...pl>

    Witam,
    właśnie wczoraj dokonałm po raz pierwszy i ostatni zkupu winietki na
    poczcie, gdzie odmówiono mi wystawienia fv. Dlaczego??? Kupując winietki w
    Stowarzyszeniu Przewoźników zawsze otrzymywałam fv.
    Mobilki a jakie są wasze doświadczenia w tej sprawie??
    Szerokości
    Goha

  • 2. Data: 2004-06-08 20:10:48
    Temat: Re: Winietki i Poczta Polska
    Od: " Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "GoHa" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > właśnie wczoraj dokonałm po raz pierwszy i ostatni zkupu winietki na
    > poczcie, gdzie odmówiono mi wystawienia fv. Dlaczego???

    Pewnie jej się nie chciało ręcznie wypisywać faktury.

    :-))
    Michał

  • 3. Data: 2004-06-10 11:34:47
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 8. czerwca 2004 18:07 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane GoHa:

    > Witam,
    > właśnie wczoraj dokonałm po raz pierwszy i ostatni zkupu winietki na
    > poczcie, gdzie odmówiono mi wystawienia fv. Dlaczego???

    Nie wiem. Nie spytałaś? Prościej nas spytać, czy ich?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2004-06-11 13:48:25
    Od: "M." <m...@a...pl.nospam>

    Dnia Tue, 8 Jun 2004 18:07:47 +0200, GoHa <p...@w...pl>
    napisał:

    > Witam,
    > w?a?nie wczoraj dokona?m po raz pierwszy i ostatni zkupu winietki na
    > poczcie, gdzie odmówiono mi wystawienia fv. Dlaczego??? Kupuj?c winietki
    > Stowarzyszeniu Przewo 1/4 ników zawsze otrzymywa?am fv.
    > Mobilki a jakie s? wasze do?wiadczenia w tej sprawie??
    > Szeroko?ci
    > Goha

    bo poczta nie wystawia faktur, zgodnie z przepisami ich pokwitowanie jest
    dowodem księgowym

    --
    Pozdrawiam M.

  • 5. Data: 2004-06-12 15:56:43
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 8 Jun 2004 18:07:47 +0200, "GoHa" <p...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >Stowarzyszeniu Przewoźników zawsze otrzymywałam fv.
    >Mobilki a jakie są wasze doświadczenia w tej sprawie??
    Mialem kiedys podobna sytuacje - nie chciano mi wystawic faktury za
    zakupione na poczcie karty telefoniczne - odsylano do TPSA :) smieszne
    ale prawdziwe. Pomogl mail z niewinnym pytaniem "czy tak byc powinno?"
    do Dyrekcji Okregu Poczty. Bez problemu juz wystawiaja FV :)
    ewentualnie mozesz pisemnie zadac takie samo niewinne pytanie w
    najblizszym urzedzie skarbowym :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2004-06-13 20:16:11
    Od: "GoHa" <p...@w...pl>

    Nie wiem. Nie spytałaś? Prościej nas spytać, czy ich?
    Hmm, oczywiscie,że pytałam Pani Kierownik Poczty tłumaczyła to ich wewn.
    zarządzeniem, którego nawet mi skserować nie chciała jako podkładki do US.

  • 7. Data: 2004-06-13 20:58:18
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 13 Jun 2004 22:16:11 +0200, "GoHa" <p...@w...pl>
    wrote:

    > Hmm, oczywiscie,że pytałam Pani Kierownik Poczty tłumaczyła to ich wewn.
    >zarządzeniem, którego nawet mi skserować nie chciała jako podkładki do US.
    Wyjasnij sprawe w Dyrekcji Okregu Poczty.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 8. Data: 2004-06-14 16:47:05
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 13. czerwca 2004 22:16 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane GoHa:

    > Hmm, oczywiscie,że pytałam Pani Kierownik Poczty tłumaczyła to ich wewn.
    > zarządzeniem, którego nawet mi skserować nie chciała jako podkładki do US

    No to sruuu, zapytanie do Urzędu Skarbowego.

    BTW: staraj się nie zjadać cytowania oraz skonfiguruj właściwie obsługę MIME
    w czytniku. Obecnie nie podajesz informacji o kodowaniu. Jeśli nie wiesz
    jak to zrobić, napisz do mnie.