  • 1. Data: 2004-06-08 15:53:52
    Temat: Gospodarstwo rolne -wielkość- prosze o pomoc
    Od: "Mucha" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam Grupowiczów

    Posiadam po rodzicach 1,8 hektara i po rodzinie 2,2 hektara.
    Obydwa gospodarstwa nie są fizycznie podzielone na działki, mam prawo
    własności na 1/3 jednej działki i 1/9 drugiej

    Czy jest to prawnie traktowane jako, że posiadam np. 1,3 hektara a więc
    gospodarstwo, czy tez jako osobne fragmenty działek nie będące
    gospodarstwami rolnymi ponieważ w tym wypadku każda z nich to stanowi obszar
    mniejszy niż 1 hektar
    Czy jeżeli zrezygnuję z jednej swojej części czyli będę mieć poniżej
    hektara to już nie będzie traktowane jako gospodarstwo tylko działka.
    Przyjmując że pozostanie mi 1/9 własności w gospodarstwie ,które całe ma
    powyżej hektara

    Za wszelkie odpowiedzi i sugestie z góry dziękuję

    Mucha