  • 1. Data: 2004-06-08 18:03:13
    Temat: [rozwód] czy można przyznać dziecko bezrobotnej mamie?
    Od: "Renya" <r...@p...fm>

    Witam. Mam pytanie w kwestii rozwodu - czy w przypadku rozwodu bez orzekania
    o winie, między nieskłóconym małżeństwem, sąd przyzna dziecko matce, która
    nie ma stałego dochodu, jeśli godzą na to oboje rodzice?

    --
    Renya

  • 2. Data: 2004-06-10 00:09:59
    Od: "Jarosław Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Renya" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > o winie, między nieskłóconym małżeństwem, sąd przyzna dziecko matce, która
    > nie ma stałego dochodu, jeśli godzą na to oboje rodzice?

    Zalezy od rozstrzygniec dot. alimentow-> czy i w jakiej wysokosci sa na
    dziecko?
    Czy sa przyznane matce?
    Czy matka udokumentuje mozliwosc utrzymania dziecka?
    Za malo danych.