  • 1. Data: 2004-06-08 15:14:29
    Temat: urlop w nagrode ?
    Od: "rafi" <z...@2...pl>

    witam
    Czy pracodawca - dyr. urzędu administracji rządowej może dać parcownikowi
    służby cywilnej powiedzmy 5 dni urlopu w nagrode ?
    Poza oczywiście urlopem tym który się należy ustawowo.
    ui

  • 2. Data: 2004-06-09 10:52:38
    Temat: Re: urlop w nagrode ?
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 8 Jun 2004 17:14:29 +0200, na pl.soc.prawo, rafi napisał(a):

> [...]
    > służby cywilnej powiedzmy 5 dni urlopu w nagrode ?
    > Poza oczywiście urlopem tym który się należy ustawowo.

    A macie inne przepisy niż kodeks pracy? Jak nie to nie może,ale nie jestem
    pewna, bo co można wojewodzie to..........
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-06-10 06:52:09
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "MEva" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > A macie inne przepisy niż kodeks pracy? Jak nie to nie może,ale nie jestem
    > pewna, bo co można wojewodzie to..........
> [...]

    Może, może wszystko co jest lepsze niż standardy prawa pracy. Ale to
    oczywiście z punktu widzenia pracownika. Inaczej mogą to widzieć jego
    zwierzchnicy.

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2004-06-11 19:15:43
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 10 Jun 2004 08:52:09 +0200, na pl.soc.prawo, Johnson napisał(a):

    > Może, może wszystko co jest lepsze niż standardy prawa pracy.

    Racja.
    Jest to tak fantastyczna sytuacja, że aż nie mieści się w głowie,nie do
    końca przemyślałam pytanie.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)