eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Subject: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <e...@4...com> <a...@w...eu>
    <320azk2fpujv.43h8rujdwk0e$.dlg@40tude.net>
    <q43fk7$it3$1@node1.news.atman.pl> <a...@w...eu>
    <q43gk8$jtb$2@node1.news.atman.pl>
    <5c65c5c9$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <q45oil$olg$2@node1.news.atman.pl>
    <5c66810d$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4600p$111$1@node1.news.atman.pl>
    <5c66b2e2$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <q46bvr$db9$1@node1.news.atman.pl>
    <5c66b580$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c66beca$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c66e5e2$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4dla1$rd3$1@node2.news.atman.pl>
    From: Kviat
    Date: Mon, 18 Feb 2019 11:21:52 +0100

    W dniu 2019-02-18 o 08:02, Liwiusz pisze:

    > Z wypowiedzi rzeczniczki rządu.

    I co z tego wynika?
    Założę się, że w Polsce jest wystawianych tysiące faktur, od których nie
    został terminowo odprowadzony vat.
    I te wszystkie faktury są fałszywe, bo vatu nie odprowadzili?

    Nie przemyślałeś tego co napisałeś.

    > Jest gorzej, niż wam wyborcza poddaje do gadania. Ten VAT nie był do
    > zapłaty, ponieważ miał być do skompensowania z fakturami kosztowymi.

    Skąd ty bierzesz takie informacje?

    > Rozwiązania są dwa:
    > 1) Nie został skompensowany, bo nie było faktur kosztowych -> Austriak
    > naciąga

    Te kancelarie prawne które wynajął faktur za swoje usługi nie wystawiły?
    Skąd ty bierzesz takie informacje?

    > 2) Faktury kosztowe obniżyły VAT, a refaktura go nie powiększyła ->
    > Austriak wyłudził zwrot VAT.

    Skąd wiesz?

    > Sęk w tym, że chcąc zachować neutralność do tej sprawy, trudno założyć,
    > że jego zachowanie było w jakiś sposób niewłaściwe.

    Nie. Trudno założyć, że było właściwe.
    Na czym polega niewłaściwe zachowanie już wiesz, bo wiesz na czym nie
    polega praca posła i czego posłowi i partii robić nie wolno.

    To, czy Austriak wystawił prawidłowo czy nieprawidłowo fakturę, czy
    przekroczył dozwoloną prędkość, albo nie zatrzymał się "na stopie", albo
    trzymał psa na łańcuchu, albo czy wystawił fakturę w notatniku na który
    nie miał licencji - nie ma kompletnie z tym związku.
    Rzekome czy prawdziwe wyczyny Austriaka nijak nie usprawiedliwiają
    Kaczyńskiego.

    Pozdrawiam
    Piotr