eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
  • Data: 2019-02-09 21:55:44
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Znaczy pojawiły się jakies przepisy ktore kaza podpisywac faktury?

    Jak dla mnie "dowód księgowy" na kwotę 1.5 mln bez podpisów i pieczątek
    wygląda dziwnawo [A] ale to moje wrażenie bez praktycznego doświadczenia.
    Faktura w takiej formie jak GW opublikowała jest niby _samodzielnym_
    dowodem gdy odbiorca (spółka Srebrna) twierdzi że jej nie otrzymał?

    Niby mogą rżnąć głupa na chama ale daleko nie zajadą na "obniżonej
    wiarygodności" gdy wystawca faktury rzuci dowód jej dostarczenia.
    Do najbliższych wyborów Sejmowych jeszcze ponad pół roku, nie warto już
    ryzykować+ przeputania wiarygodności. Na razie jeszcze jestem skłonny
    im wierzyć znacznie bardziej niż w oświadczenia tuż przed wyborami.

    [A] https://ksiegowosc.infor.pl/podatki/vat-akcyza/13036
    9,Podpisywanie-faktur-nieobowiazkowe.html

    --
    A. Filip