eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
  • Data: 2019-02-13 14:36:29
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:
> [...]
    os-ws-tasm-GW-Zostaniecie-mile-zaskoczeni.html

    > Czyżby po wtopie z fakturą Wyborcza uznała, że teraz podstawą do
    > żądanej zapłaty jest otrzymane pełnomocnictwo? Niezły cyrk.

    1. Zapłaty rozsądnych kosztów coś za konkretnie wykonanego i
    udokumentowanego w ramach pełnomocnictwa? Całkiem możliwe że tak,
    choć przy kwocie 2.5 mln brak czegoś bardziej konkretnego i rozliczeń
    częściowych w trakcie mnie dziwi++. Jeśli rozliczenia miało być w
    kosztach inwestycji a do inwestycji nie doszło to da się argumentować że
    pełnomocnik wziął _na siebie_ ryzyko inwestycyjne.
    2. Zapłaty (dowolnie) wydumanej/nadętej kwoty bez pokrycia w dokumentacji?
    Przy braku woli Spółki Srebrna nie bez _długich_ prawnych cyrków.
    Czy może pełnomocnik poniósł znaczące+ koszty "trudne do _legalnego_
    udokumentowania"? [może będzie świadek koronny?]

    Spółka Srebrna dwóch wież nie buduje. Każdy normalny inwestor nie
    próbowałby ciąć milionowych strat na udupionej próbie inwestycji w
    Warszawie przez nie płacenie (być może) wydumanych kosztów podwykonawcom?
    W RP3 byli już głowni inwestorzy żerujący na podwykonawcach, w drugą
    stronę niby nie można?

    --
    A. Filip