eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
  • Data: 2019-02-09 18:57:38
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Ale tu mamy Polskę, a nasze prawo ma trochę inne stanowisko.

    > Wiesz, nie wiadomo, czy została wystawiona. Równie dobrze może to być
    > jakiś facke dokument.

    Ależ Gazeta Wyborcza to z całą pewnością nie źródło fake-news!
    Dziennikarze Gazety Wyborczej z całą pewnością z najwyższym
    dziennikarskim profesjonalizmem sprawdzili fakturę przed jej
    opublikowaniem na całą Polskę, nie mylę się?

    A jak nie sprawdzili to niech Agora S.A. (wydawca GW) zapłaci ZNACZNIE
    więcej za to co walnęła na pierwszej stronie niż Piekara miał zapłacić
    za ogłoszenia w GW. Zaoczny proces Wellman v. Piekara ustalił wysokiej
    ceny za pomówienia publikowane w GW? Tym razem GW nie "powtórzyła"
    tylko była pierwszym źródłem wiec "jakby co" to powinna zapłacić za
    sprostowania we wszystkich mediach które za GW "tylko powtórzyły
    _w dobrej wierze_ ".

    --
    A. Filip