  • 1. Data: 2013-12-13 21:13:12
    Temat: Czy 15 lat ważności aktu małżeństwa było by zgodne z konstytucją?
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Można by było przedłużyć po badaniach lekarskich.(psychiatry?) i wniesieniu
    stosownej opłaty.
    Nie wspomnę o maturze i dyplomie wyższej uczelni, aby nie kusić licha.

  • 2. Data: 2013-12-13 22:50:29
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    t-1 wrote:
    > Można by było przedłużyć po badaniach lekarskich.(psychiatry?) i
    > wniesieniu stosownej opłaty.

    Gotów jestem poprzeć ten pomysł,
    a nawet zapłacić za badania :-)
    Może nawet co 10 lat? :-)

  • 3. Data: 2013-12-13 23:02:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    t-1 wrote:
    > Można by było przedłużyć po badaniach lekarskich.(psychiatry?) i
    > wniesieniu stosownej opłaty.
    > Nie wspomnę o maturze i dyplomie wyższej uczelni, aby nie kusić licha.

    zwykle wazny jest do 30 dni
    jak przyniesiesz starszy to ci kaza doniesc nowy.

  • 4. Data: 2013-12-14 00:10:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Dec 2013, cef wrote:

    > Gotów jestem poprzeć ten pomysł,
    > a nawet zapłacić za badania :-)
    > Może nawet co 10 lat? :-)

    Ta.... zapomniałeś, że wyłącznie DOKUMENT staje się nieważny :>
    (znaczy jak Ty zechcesz skorzystać z uprawnień to masz problem, ale
    jak ktoś zechce skorzystać ze "stanu prawnego" i przymusić do
    obowiązków, to problemu nie będzie :>)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2013-12-14 07:34:59
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-13 21:13, t-1 pisze:
    > Można by było przedłużyć po badaniach lekarskich.(psychiatry?) i
    > wniesieniu stosownej opłaty.
    > Nie wspomnę o maturze i dyplomie wyższej uczelni, aby nie kusić licha.

    A co to ma do rzeczy? Istotne jest, czy ktoś na tym zarobi i jak bardzo
    mu będzie zależało.
    Jeśli coś miałoby nie być zgodne z konstytucją, to tym gorzej dla
    konstytucji.
    Konstytucja, to tylko kolejny świstek, do zmiany którego wystarczy kupić
    2/3 obecnych na głosowaniu, zamiast połowy.

    Kiedyś było, że nie ma ekstradycji obywatela polskiego i przestało być.

    Słowo "prawo" w odniesieniu do Polski należy pisać wyłącznie w
    cudzysłowie. Chyba, że w znaczeniu "100m prosto, a potem w prawo" ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2013-12-14 08:22:39
    Od: fifak <f...@w...com>

    W dniu 2013-12-13 21:13, t-1 pisze:
    > Można by było przedłużyć po badaniach lekarskich.(psychiatry?) i
    > wniesieniu stosownej opłaty.
    > Nie wspomnę o maturze i dyplomie wyższej uczelni, aby nie kusić licha.

    a jakie uprawnienia i egzaminy trzeba przejść żeby brać ślub?
    jakiś kurs?

  • 7. Data: 2013-12-14 11:40:49
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    cef napisał(a) :

    > Gotów jestem poprzeć ten pomysł,
    > a nawet zapłacić za badania :-)
    > Może nawet co 10 lat? :-)

    Oj, żebyś się nie przejechał na tym. Otyły, nieumyty, łażący w
    brudnym podkoszulku i obwisłych szortach mąż może być łatwo do
    odstrzału ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 8. Data: 2013-12-14 12:10:39
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Oj, żebyś się nie przejechał na tym. Otyły, nieumyty, łażący w
    > brudnym podkoszulku i obwisłych szortach mąż może być łatwo do
    > odstrzału ;-)

    Nie mierz innych swoją miarą ;-)
    Ale niestety Gotfryd już sprowadził mnie na ziemię...

  • 9. Data: 2013-12-14 12:14:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    cef napisał(a) :

    > Nie mierz innych swoją miarą ;-)

    Czy jak napiszę, że Policja złapała złodzieja, to jestem Policjant
    albo złodziej? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 10. Data: 2013-12-14 12:38:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Czy jak napiszę, że Policja złapała złodzieja, to jestem Policjant
    > albo złodziej? ;-)

    Bez kontekstu to możesz być nawet tym okradzionym.