    From: "KK" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cyfra + inaczej
    Date: Mon, 28 Apr 2003 14:06:35 +0200

    "rojo" <r...@f...onet.pl> wrote in message
    news:b8istl$9dt$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > dobra moja wina, zaraz idę się spalić, a może coś konstruktywnego?
    > Wyszedłe z założenia że skoro nigdzie nie mają mojego prawdziwego podpisu
    > (pod żadną umową ) to mogą mi skoczyć. Niestety okazało się że prawo w
    > naszym kraju jest conajmnej porąbane i teraz mam problem...
    > Wybacz ale nie czułem się jakoś specjalnie zobowiązany do zawracania sobie
    > tym głowy bo sprawa wyglądała mi od początku na cięzko absurdalną (i tak
    > jest) no i niestety przeliczyłem sie ze swoimi wszelkimi prawami. Można
    > człowiek bezsensownie udupić za nic. Jak Ciebie zrozumiałem, to wyłacznie
> [...]
    Pieprzysz bez sensu i jeszcze masz pretensje.
    Już widzę twoje wielkie oburzenie, gdybyś to ty prowadził firmę, przychodzi
    zamówienie wysyłasz towar, a po drugiej stronie cisza i nikt nie ma ochoty
    niczego wyjaśniać.
    Mam wrażenie, że napisałbyś, że jakiś ch.. naraził cię na koszty, zamówił i
    nie odebrał i teraz żądasz od niego zwrotu poniesionych nakładów.
    goścu po drugiej stronie też mógł niczego nie zamawiać podobnie jak ty.
    Po prostu podnieś swoje szanowne cztery litery, złap za telefon i wyjaśnij z
    cyfrą wszystko do końca, a nie do połowy.