  • Data: 2003-04-28 13:44:38
    Temat: Re: Cyfra + inaczej
    Od: t...@w...pdi.net szukaj wiadomości tego autora

    rojo <r...@f...onet.pl> wrote:

    > moje pytanie. Co takim gnojkom można zrobić za taki numer, bo jeszcze troche
    > i wyląduje na liście łuźników i naprawdę zacze mieć problemy, a jak nie ja
    > to ktoś inny kogo podobnie zrobią na spontaniczną promocję...

    Podpis moze byc podrobiony. Oni moga miec najlepsza wole ale jak sprawy nie
    wyjasnisz to sprawa moze miec final w sadzie. Nawet jak z nimi wygrasz to
    przeciez im nie zaszkodzisz, takich spraw maja pewnie pare i dla nich to
    rutyna. Nadenerwujesz sie tylko bez potrzeby.

    Aha, do kontaktowania sie z Canal+ nie uzywaj telefonu - nie wiem
    od czego to zalezy ale ten srodek miedzyludzkiej komunikacji w przypadku
    Canal+ po prostu nie dziala - przez telefon naobiecuja ci zlote gory a potem
    na rekordzie w ktorym jest twoja sprawa wcisna DELETE :-) Przynajmniej tak
    to wyglada z mojej strony - mimo KILKUNASTU telefonow i OBIETNIC zalatwienia
    pewnej sprawy ze strony Canal+ nigdy nie zostala ona zalatwiona. Wlaciwie to
    chodzilo o 2 sprawy. A klamia w ich BOA jak najeci.

    > Rojo
    > www.fpff.pl

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski