eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich chca zrobic w lyse jajo ;P › Re: CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich chca zrobic w lyse jajo ;P
    Subject: Re: CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich chca zrobic w lyse jajo ;P
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Thu, 2 Apr 2020 16:34:24 +0200

    W dniu 02.04.2020 o 10:53, Liwiusz pisze:

    > Opisz o czym mówią, to jest grupa dyskusyjna, a nie klub z linkownią.

    Wysłuchałem pierwszego. Gość twierdzi, że koronowirusy są obecne wśród
    wirusów od zawsze io stanowią 10~15% wirusów. Obecny nie jest jakoś
    szczególnie inny od pozostałych. To znaczy ma oczywiście inne DNA, ale
    działa podobnie, jak pozostałe. Mutacja wirusów w jego ocenie jest czymś
    normalnym, bowiem to jest sposób na ich przetrwanie. Inaczej organizmy
    by się uodporniły.

    Autor wini za wywołanie obecnej epidemii chińskich naukowców. W jego
    ocenie w WU-CHAN Chińczycy mają jakieś centrum badań wirusologicznych i
    naukowcy chcieli po prostu się popisać, jak bardzo są potrzebni.
    Rozpętali panikę nieuzasadnioną zaistniałą sytuacją. Na wirusa COVID-19
    nie umiera szczególnie więcej osób, niż na poprzednie.

    Przekazałem, co facet powiedział. Brzmiał w miarę wiarygodnie, ale w
    materiale jest tłumaczenie na polski, więc nie wiem, na ile wierne. Nie
    znam się i nie potrafię ocenić, na ile ma rację. Drugiego materiału nie
    wysłuchałem do końca, bowiem początek nie wydał mi się na tyle
    interesujący, by poświęcić mu więcej czasu, więc nie potrafię pomóc.

    --
    Robert Tomasik