  • Data: 2005-06-22 07:17:09
    Temat: Re: Co z groźnymi psami? Przecież wszystkie psy są potencjalnie grożne!
    Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Wojcicki" <pwl@NO_SPAM.4me.pl> napisał w wiadomości
    news:d9b24c$p82$1@news.dialog.net.pl...
    > flower napisał(a):
    > =
    >
    > CZas zeby male dzieci przestaly z zaciekawienie podchodzic do duzych
    > psow, zeby "poglaskac". Jest to glupoita ze strony rodzicow ze na to
    > pozwalaja i powoduje niepotrzebnie potencjalnie niebezpieczne sytuacje.

    Komedia się z tego wątku zrobiła.
    Już kiedyś widziałem kolesia na grupie o samochodach, który pisał, że nie
    powinno być ograniczeń prędkości nawet koło miejsc gdzie są dzieci, bo to
    rodzice mają obowiązek je pilnować. On pisał poważnie - ty też?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII