  • Data: 2005-06-22 07:13:58
    Temat: Re: Co z groźnymi psami? Przecież wszystkie psy są potencjalnie grożne!
    Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Les P" <l...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:d99vtj$3ga$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > oraz

    > Co wy robicie ludzie?? Do tej pory flower bał sie tylko amstaffów, teraz
    > będzie się bał wszystkich, nawet najmniejszych piesków. I to ma być pomoc?
    > ;-)

    Już wiem skąd się biorą ludzie z SM którzy zajadle będą ścigać właśnie
    emerytki z pekińczykami, tudzież dzieci rzucające papierek na ulicę, a
    szerokim łukiem będą omijać rozwydrzone towarzycho tłukące butelki na
    przystanku. To tacy jak ty, co niczego się nie boją, nawet emerytek, i
    _muszą_ to udowodnić.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII