  • Data: 2005-06-22 07:28:10
    Temat: Re: Co z groźnymi psami?
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22.06.2005 flower <f...@w...pl> napisał/a:

    > Posłuchaj, trudniejsze zdania będę powtarzał. Trudniejsze zdania będę
    > powtarzał. Nie podchodziła, mijali się na ulicy. Nie podchodziła, mijali się
    > na ulicy.

    To teraz ja zadam kilka trudnych pytan.

    Czy uwazasz ze kazdy amstaff (lub inny duzy, POTENCJALNIE grozny pies) bez
    smyczy i kaganca jest zagrozeniem dla Twojego dziecka?

    Czy uwazasz ze kazdy amstaff na smyczy i w kagancu, zagrozenia dla dziecka
    stanowic nie bedzie?

    Czy uwazasz ze powinno sie zabronic posiadania tego typu psow w miescie?

    Czy nie sadzisz ze niektorzy wlasciciele wyprowadzajac takiego psa bez
    kaganca wiedza co robia i zdaja sobie sprawe z tego, ze ich pies nie
    zaatakuje nikogo? (Tak! Wyobraz teraz sobie, ze to ze dana rasa jest na
    liscie psow niebezpiecznych o niczym nie swiadczy! Mowie to ja biegajacy
    przez 6 lat (od 12 do 18 roku zycia) z moskiewskim strozujacym bez smyczy
    i kaganca. Pies mimo tego ze znajdowal sie w roznych stresujacych
    sytuacjach, nigdy nikogo nie zaatakowal - a mial spory wybor
    potencjalnych "ofiar" - od 3 latkow ciagnacych go za uszy, po 3 charty
    afganskie pod tym samym dachem.)

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||