  • 71. Data: 2019-07-14 10:20:07
    Temat: Re: Co ta matka robi w areszcie???
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Jul 2019 00:30:47 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    > Są dyżury domowe. w Ciągu 24 godzin spokojnie zdążą się zjechać.

    A jak bedzie powodz ? :-)

    J.

  • 72. Data: 2019-07-14 13:54:04
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-14 o 10:20, J.F. pisze:

    > A jak bedzie powodz ? :-)

    To i tak go dla jego dobra nie zwolnią. Utopiłby się. :-)

    Robert

  • 73. Data: 2019-07-14 14:05:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie potrzeba żadnego zjeżdżania, IMHO skład jednosobowy.

    -----

  • 74. Data: 2019-07-14 21:23:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.07.2019 o 14:05, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie potrzeba żadnego zjeżdżania, IMHO skład jednosobowy.
    >

    > -----

    A protokolant?

  • 75. Data: 2019-07-14 21:30:49
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 21:23 Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > A protokolant?

    Chłopaki dalej bawią się w kombinacje alpejskie :)

    Jest powiedziane - 24 godziny i już, po co dyskusja.
    Co się dzieje, kiedy termin zostanie przekroczony - casus Arkadiusza Ł.
    pseudonim "Hoss".
    To ten od gangu wyłudzeń na wnuczka:

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,boze-ch
    yba-polecialy-mu-godziny-brsedzia-od-sprawy-hossa-be
    z-zarzutow,260997.html

    --
    Trefniś

  • 76. Data: 2019-07-14 21:33:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A nadzwyczajna kasta nie może sama pisać na niejawnym?
    Masz na takich postanowieniach pozaprocesowych protokolanta?
    Z ciekawości pytam.

    -----

  • 77. Data: 2019-07-14 21:59:40
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 21:30 Trefniś <t...@m...com> pisze:

> [...]
    > To ten od gangu wyłudzeń na wnuczka:
    >
    > https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,boze-ch
    yba-polecialy-mu-godziny-brsedzia-od-sprawy-hossa-be

    Nawiasem, przytoczę 2 wypowiedzi orzekających sędziów (dyskusja dot. czy
    cywiliści powinni rozpatrywać wnioski aresztowe, skoro to karniści mają
    doświadczenie w prawie karnym).

    Pani sędzia:
    "Ja gdybym była podejrzana wolałabym , żeby o moim areszcie orzekał
    doświadczony karnista. znam przypadki (...) niesłusznych aresztowań,
    zastosowanych tylko dlatego że niedoświadczony asesor uwierzył
    prokuratorowi.
    "

    Pan sędzia:
    "nie chcę być złośliwy, ale ktoś kto wierzy prokuratorowi, a w każdym
    razie zakłada jego dobrą wolę, czy rzetelność, nie powinien w ogóle
    orzekać, niezależnie od tego czy jest karnistą, czy cywilistą. tak
    jednostronnym, wybiórczym, nierzadko błędnym stanowiskom, jak
    prokuratorskie, nie wolno ufać pod żadnym pozorem.

    a w kwestii osobistych doświadczeń - zapewniam Cię, że będąc podejrzaną
    wolalałbyś, żeby orzekał cywilista, gwarantuję Ci. mówię z autopsji"

    i tu nastąpił opis sytuacji, kiedy asesorzy cywiliści nie przyklepywali
    mechanicznie każdego wniosku, tylko wykonywali olbrzymią pracę, żeby
    zapewnić sprawiedliwość.

    Mam nadzieję, że wkładający do jednego wora "nadzwyczajnej kasty"
    wszystkich sędziów en bloc zastanowią się, czy to właściwe podejście. Jak
    widać w przykładzie, bywają sędziowie z powołania, którzy rzeczywiście
    dbają sprawiedliwość.
    A sporo z nich oczekuje zmian.
    Ryba psuje się od głowy, IMHO sądownictwo należy naprawiać właśnie od
    samej góry. Sędziowie SR są zablokowani układzikami, polityką awansów,
    ocen itd.

    Wbrew tzw. opozycji naprawdę trzeba zaczynać od góry.

    --
    Trefniś

  • 78. Data: 2019-07-14 22:07:05
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.07.2019 o 21:59, Trefniś pisze:
> [...]
    > ocen itd.
    >
    > Wbrew tzw. opozycji naprawdę trzeba zaczynać od góry.

    to oczywiste, dlatego te donosy na Peace do EU, aby nic się nie zmieniło
    w nadzwyczajnej kaście, zwłaszcza w SN:)

    --
    I love love

  • 79. Data: 2019-07-14 22:27:22
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 22:07 u2 <u...@o...pl> pisze:

    > to oczywiste, dlatego te donosy na Peace do EU, aby nic się nie zmieniło
    > w nadzwyczajnej kaście, zwłaszcza w SN:)

    Ale nawet domniemani zwolennicy PiS potrafią krytykować, że zajmują się
    wierchuszką.
    A obywatel najpierw trafia do Sądu Rejonowego - a tu nie ma zmian, a każde
    potknięcie jest podsumowane "jest wręcz coraz gorzej".
    I nie będzie lepiej, póki nie będzie zmian na szczycie.

    --
    Trefniś

  • 80. Data: 2019-07-14 23:10:45
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.07.2019 o 22:27, Trefniś pisze:

> [...]
    > każde potknięcie jest podsumowane "jest wręcz coraz gorzej".
    > I nie będzie lepiej, póki nie będzie zmian na szczycie.

    ale ale, SR to wierzchołek góry lodowej, a wiadomo jak zatonął Tytanik:)

    ja nie z Peace, ale im kibicuję w ich beznadziejnej walce z esbekami:)

    zmiana powinna być zasadnicza, czyli żadnego przekładania wokand,
    wokanda powinna się toczyć do wydania werdyktu przez sąd, tak jak to się
    robi w UK czy w USA:)
    --
    I love love