  • 81. Data: 2019-07-14 23:30:28
    Temat: Re: Co ta matka robi w areszcie???
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 23:10 u2 <u...@o...pl> pisze:

    > ale ale, SR to wierzchołek góry lodowej, a wiadomo jak zatonął Tytanik:)
    >
    > ja nie z Peace, ale im kibicuję w ich beznadziejnej walce z esbekami:)
    >
    > zmiana powinna być zasadnicza, czyli żadnego przekładania wokand,
    > wokanda powinna się toczyć do wydania werdyktu przez sąd, tak jak to się
    > robi w UK czy w USA:)

    Tego nie zmienisz/naprawisz bez zmian na górze :)
    Zablokują wszystko, co ograniczy ich status.

    Min. Budka, a wcześniej Grabarczyk, próbowali "naprawiać" od dołu -
    kontradyktoryjność procesu karnego.
    Na szczęście dla szarych obywateli zamieszanie odwołał PiS.
    To był taki cios w nasze sądownictwo (w obywateli!), że praktycznie nikt
    nie bronił szkodnictwa.
    Mielibyście się z pyszna, gdyby Płaczforma to przeprowadziła z sukcesem.

    --
    Trefniś

  • 82. Data: 2019-07-14 23:32:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Jul 2019 23:10:45 +0200, u2 napisał(a):

> [...]
    >
    > zmiana powinna być zasadnicza, czyli żadnego przekładania wokand,
    > wokanda powinna się toczyć do wydania werdyktu przez sąd, tak jak to się

    Ale swiadek nie dojedzie, i co zrobisz ?
    Nic - ktos mial pecha ? Prokurator lub oskarzony ?

    Dalej - w odroznieniu od USA u nas sad moze wlasne "sledztwo"
    prowadzic i np ekspertyze zlecic. A to tez trwa.

    J.

  • 83. Data: 2019-07-14 23:34:10
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.07.2019 o 23:30, Trefniś pisze:
    > Min. Budka, a wcześniej Grabarczyk, próbowali "naprawiać" od dołu -
    > kontradyktoryjność procesu karnego.

    no właśnie, Ruskie Budki i Grabarze ułatwili życie gangsterom, a chodzi
    o to, aby śledztwo było dostatecznie wyczerpujące, aby sąd mógł szybko
    skazać lub uniewinnić, a nie zlecać nie wiadomo jakich durnych czynności
    na wniosek papug:)

    --
    I love love

  • 84. Data: 2019-07-14 23:35:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.07.2019 o 23:32, J.F. pisze:
    > Ale swiadek nie dojedzie, i co zrobisz ?

    zawsze można odczytać zeznania świadka podczas rozprawy, trudno
    zakładać, ze świadek kłamał:)

    --
    I love love

  • 85. Data: 2019-07-14 23:45:17
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.07.2019 o 23:35, u2 pisze:

    > zawsze można odczytać zeznania świadka podczas rozprawy, trudno
    > zakładać, ze świadek kłamał:)

    w ogóle ponowne wzywanie świadka jak nie zaszły nowe okoliczności
    oznacza chęć bezzasadnego przedłużenia przewodu i to sąd powinie oddalać
    z całą mocą swojej władzy:)

    --
    I love love

  • 86. Data: 2019-07-14 23:51:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Jul 2019 21:30:49 +0200, Trefniś napisał(a):

    > Chłopaki dalej bawią się w kombinacje alpejskie :)
    >
    > Jest powiedziane - 24 godziny i już, po co dyskusja.
    > Co się dzieje, kiedy termin zostanie przekroczony - casus Arkadiusza Ł.
    > pseudonim "Hoss".
    > To ten od gangu wyłudzeń na wnuczka:
    >
    > https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,boze-ch
    yba-polecialy-mu-godziny-brsedzia-od-sprawy-hossa-be
    z-zarzutow,260997.html

    A gdzie zatrzymany spedza owe 24h ?

    Bo czy mi sie wydaje, czy ktos tu przekroczyl uprawnienia i zaniedbal
    obowiazkow, nie wypusciwszy go na czas ?

    J.

  • 87. Data: 2019-07-14 23:56:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.07.2019 o 23:51, J.F. pisze:
    > Bo czy mi sie wydaje, czy ktos tu przekroczyl uprawnienia i zaniedbal
    > obowiazkow, nie wypusciwszy go na czas ?

    cygan Hoss śmieje się w twarz tępym moherowym Polaczkom, że go tak
    wypuściły, a oszukał ich na grube miliony:)

    --
    I love love

  • 88. Data: 2019-07-14 23:59:37
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 23:32 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Ale swiadek nie dojedzie, i co zrobisz ?
    > Nic - ktos mial pecha ? Prokurator lub oskarzony ?
    >
    > Dalej - w odroznieniu od USA u nas sad moze wlasne "sledztwo"
    > prowadzic i np ekspertyze zlecic. A to tez trwa.

    I to jest clou całego zamieszania, szkodnictwa PO.
    Sędzia ma dochodzić prawdy, a nie oceniać sprawność prokuratora/adwokata.
    Albo zasobność portfela oskarżonego.
    Bogaty będzie miał bardzo dobrego adwokata, który prokuratorem wytrze
    podłogę.
    A biedny nie wygra nawet ze słabym prokuratorem, za którym stoi budżet
    państwa.
    Słabo opłacony adwokat od biedy pojawi się czasem na posiedzeniu sądu...

    --
    Trefniś

  • 89. Data: 2019-07-15 10:07:49
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.07.2019 o 23:59, Trefniś pisze:
> [...]
    > Albo zasobność portfela oskarżonego.
    > Bogaty będzie miał bardzo dobrego adwokata, który prokuratorem wytrze

    jeśli adwokat diabła wejdzie w ustawkę z sędzia to wytrze prorokiem,
    było kilka takich przypadków w Bolanda:)

    > A biedny nie wygra nawet ze słabym prokuratorem, za którym stoi budżet
    > państwa.
    > Słabo opłacony adwokat od biedy pojawi się czasem na posiedzeniu sądu..

    adwokaci zarabiają kosmiczną kaskę, więc nie dziwota, że takie cyrki
    odchodzą w sądach Bolanda:)

    --
    I love love

  • 90. Data: 2019-07-15 11:21:29
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 10:07 u2 <u...@o...pl> pisze:

    > jeśli adwokat diabła wejdzie w ustawkę z sędzia to wytrze prorokiem,
    > było kilka takich przypadków w Bolanda:)

    > adwokaci zarabiają kosmiczną kaskę, więc nie dziwota, że takie cyrki
    > odchodzą w sądach Bolanda:)

    Nawet nie próbuj porównywać zarobków adwokata w Polsce i USA, skąd
    Płaczforma bezkrytyczne próbowała przeszczepić tego nowotwora.

    To zresztą dawało znacznie większe możliwości.
    Tzw. opozycja piszczy, że prokuratura jest upolityczniona i na usługach
    Ziobry.
    OK, ale niezależny (wierzę, że w większości!) sędzia może materiały
    oskarżenia (albo obrony) poddać weryfikacji i obnażyć wszelkie
    manipulacje. Może dojść prawdy i na tej podstawie wydać wyrok.

    Przy pomyśle PO mógłby sobie tylko i wyłącznie ocenić siłę (ale nie jakość
    i zgodność ze stanem faktycznym) argumentów obu stron i na tej podstawie
    wyrokować.

    Co ciekawe, nawet prokuratorzy byli w większości przeciwni tej rewolucji
    mimo, że głównie oni zyskiwali na procedurze.

    EOT, bo nie ma sensu dłużej dyskutować o kolejnym poronionym pomyśle III
    RP, skoro nie został zrealizowany.

    --
    Trefniś