  • 1. Data: 2006-08-11 08:11:09
    Temat: Co sie stanie?? :(:(:(
    Od: a...@w...pl

    Drodzy grupowicze!!
    Mam pewien problem.. chcialabym sie dowiedziec co sie stanie z moja
    znajomą która została przyłapana na kradziezy.. jest osobna
    nieletnia,do całego zdarzenia wezwana została policja która
    oznajmiła ze sprawa bedzie rozpatrywana przez sąd rodzinny? (dobrze
    mówie?) Dziewczyna zrobila to 1 raz. Na swoim koncie nie ma zadnych
    wykroczen. Jest wzorowa uczennica.Czy szkoła zostanie o tym
    powiadomiona? Jak uniknąc kuratora sadowego?
    Z góry dziekuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2006-08-11 08:25:16
    Temat: Re: Co sie stanie?? :(:(:(
    Od: a...@w...pl

    jeszcze jedno co do kuratora? na ile zastaje przydzielony?? Czy kiedy
    mialaby juz te 17 lat? sad postapil by inaczej. Podczas procesu bedzie
    miec 17. Czy to cos zmieni? Pomoooooooocy!!

  • 3. Data: 2006-08-11 08:50:19
    Od: ELCO <t...@n...pisz.pl>

    a...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > wykroczen. Jest wzorowa uczennica.Czy szkoła zostanie o tym
    > powiadomiona? Jak uniknąc kuratora sadowego?

    Powinni uciac jej po malym palcu z kazdej reki...
    Gwarantuje ze wiecej nie siegnelaby po cudze.

  • 4. Data: 2006-08-11 09:32:06
    Od: "ANGiE" <h...@W...fm>

    Użytkownik <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Dziewczyna zrobila to 1 raz.

    Raczej pierwszy raz została złapana.

    >Jest wzorowa uczennica

    W przerwie miedzy kuciem do jednej klasówki a drugiej wyskakuje sobie do
    sklepu krasc?

    Angie

  • 5. Data: 2006-08-11 10:01:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ELCO napisał(a):

    > Powinni uciac jej po malym palcu z kazdej reki...
    > Gwarantuje ze wiecej nie siegnelaby po cudze.

    powinni ucinac lapy osobom ktorzy sie tego typu opinie wyrazaja na
    publicznych forach i grupach, gwarantuje ze wiecej tego nie zrobia

    --
    TO BANDYTA MA SIĘ BAĆ A NIE JEGO OFIARA!!!
    Podpisz projekt obywatelski poszerzający absurdalne warunki obrony

  • 6. Data: 2006-08-11 10:51:50
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    Drodzy grupowicze!!
[...]

    Odpowiem na to ostatnie pytanie - zwiesić głowę, przyznać się do winy i
    obiecać że to było ostatni raz ;-). Poza tym to zależy od rozmiarów tej
    kradzieży - jeżeli był to lizak w szkolnym sklepiku czy coś w tym stylu to
    powinno skończyć się na upomnieniu bądź ustanowieniu odpowiedzialnego
    nadzoru rodziców.
    Jedno jest jednak pewne - panna uda się z matką lub ojcem na salę rozpraw
    gdzie będzie wypytywana o to czy pije, wagaruje i jak do tego doszło że
    cośtam ukradła no i jak łatwo się domyślić naje się taaaakiego wstydu.

    Iza

  • 7. Data: 2006-08-11 11:04:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ANGiE wrote:

    > W przerwie miedzy kuciem do jednej klasówki a drugiej wyskakuje sobie do
    > sklepu krasc?

    Wiesz, zawsze może okazać się, że to przypadek kleptomanii...

  • 8. Data: 2006-08-11 11:10:33
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    ANGiE wrote:

    > W przerwie miedzy kuciem do jednej klasówki a drugiej wyskakuje sobie do
    > sklepu krasc?

    Czyli - juz nie jest wzorowa uczennica. Byla wzorowa uczennica. Teraz
    jej zachowanie jest naganne.

    Swoja droga moze jest kleptomanką sklepowa - nalezaloby to zweryfikowac
    i albo leczyc, albo karać

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 9. Data: 2006-08-11 16:08:00
    Od: "nrs" <nursiakWYTNIJ_to@WYTNIJ_TOgmail.com>

    > Powinni uciac jej po malym palcu z kazdej reki...
    > Gwarantuje ze wiecej nie siegnelaby po cudze.

    Podpisuje sie pod tym wszystkimi konczynami

  • 10. Data: 2006-08-11 17:23:42
    Od: "lolka" <l...@b...pl>

    nrs napisał(a):

    > Podpisuje sie pod tym wszystkimi konczynami

    Sami święci na tej grupie, jejujeju, blask aureol mnie oślepił :P

    --
    *lolka* 1750880
    www.bandyci.org