  • 31. Data: 2019-10-02 17:56:54
    Temat: Re: Co robił jak go nie było?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.10.2019 o 03:24, J.F. pisze:

    > Ale ale ... nazwiska na -ski to sa szlacheckie :-)

    Na przykład suski;) Elita szlachty. No i kowalski;)

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2019-10-02 18:05:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.10.2019 o 17:56, Shrek pisze:

    > Na przykład suski;) Elita szlachty. No i kowalski;)

    srek zazdrości:)

    --
    I love love

  • 33. Data: 2019-10-02 18:06:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.10.2019 o 17:54, Shrek pisze:

    > Czyli Poland couldn't into space;)

    srek popisuje się znajomościami:)))))))

    --
    I love love

  • 34. Data: 2019-10-02 19:54:09
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > A jakbyś tak wstawił delimiter? To co, korona by ci z głowy spadła?

    Głupek przecież nawet nie jak to zrobić :)

    --
    Sonn

  • 35. Data: 2019-10-02 20:13:09
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.10.2019 o 19:54, Sonn pisze:

    > Głupek przecież nawet nie jak to zrobić

    ano, niemiecki syn uważa "z" za głupka:)))))))))))))

    --
    I love love

  • 36. Data: 2019-10-02 20:37:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 02.10.2019 o 16:59, J.F. pisze:

    >urodził się w Rosji, tam nie było szlachty

    Szlachcic jestes, dziecko ci sie urodzilo w innym kraju, i co -
    pomyslisz "ale chlop" ?

    Poza tym w Rosji system panszczyzniany byl do 1863r, wiec kto
    wykorzystywal chlopow ?

    J.

  • 37. Data: 2019-10-02 20:47:33
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.10.2019 o 20:37, J.F. pisze:
    > Szlachcic jestes, dziecko ci sie urodzilo w innym kraju, i co -
    > pomyslisz "ale chlop" ?

    ale ale, nie urodziło się z rodziców szlachty, nie ściemniaj:)

    --
    I love love

  • 38. Data: 2019-10-02 20:47:45
    Od: z <...@...pl>

    Życie jest zbyt piękne żeby sobie zawracać głowę ...

    Ale dziękuję za uwagę.

    Już się podpisywać nie będę ;-)

  • 39. Data: 2019-10-05 02:40:40
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-10-02 o 20:47, z pisze:
    > Życie jest zbyt piękne żeby sobie zawracać głowę ...
    >
    > Ale dziękuję za uwagę.
    >
    > Już się podpisywać nie będę ;-)

    Możesz sie podpisywać, tylko w ustawieniach Thunderbirda wpisz to z
    (sygnatura) i program będzie wiedział co z tym zrobić.

    --
    animka

  • 40. Data: 2019-10-06 13:14:10
    Od: Konopny Nespresso <o...@g...com>

    użytkownik Animka napisał:
> [...]
    > SB biura paszportowego paszport i bez zgody zakonu wyjeżdża do
    > Niemiec.Pobyt za granicą to tajemnicza karta jego życiorysu. Nie wiadomo
    > dokładnie, co tam robił. Pojawiał się i znikał.
    > Po ojcu powinien nazywać się Kardaszewski. Ale nie nosi nazwiska po
    > ojcu. Ma je po człowieku, który zmarł na wiele lat przed jego
    > narodzeniem. Jako nieślubne dziecko, dostał nazwisko po mężu
    > matki...ŻADEN kościół na zachodzie ani żadna parafia nie potwierdziła
    > wyświęcenia tego pana na księdza... a wrócił jako ojciec... CUD?" - tak
    > brzmi treść wpisu udostępnionego przez nią.
    -zdjecie-mlodego-rydzyka-pod-fotka-sa-bardzo-dziwne-
    slowa-aa-syGJ-vd4Z-7xdQ.html

    Janda robi z siebie debila, tak jak zbłaźniła się prośbą o mszę przed
    KODowymi marszami, ona żyje w innym świecie. Dopiero odkrywa internet, pastuje
    jakieś starocie. Wyszukanie gdzie był i co robił rydzyk w niemczech zajmuje
    5 minut w googlu. Szkoda tracić czas na ten autorytet moralny.