  • 41. Data: 2019-10-06 14:56:54
    Temat: Re: Co robił jak go nie było?
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-10-06 o 13:14, Konopny Nespresso pisze:
    > Janda robi z siebie debila, tak jak zbłaźniła się prośbą o mszę przed
    > KODowymi marszami, ona żyje w innym świecie. Dopiero odkrywa internet, pastuje
    > jakieś starocie. Wyszukanie gdzie był i co robił rydzyk w niemczech zajmuje
    > 5 minut w googlu. Szkoda tracić czas na ten autorytet moralny.

    Teź nie lubię Jandy. Swoim występem i reżyserią w filmie dla młodziezy
    schrzaniła całe moje dobre wspomnienie po przeczytaniu książki. Na
    dodatek cały czas darła mordę w tym filmie. Nie moglam tego oglądać.
    Schrzaniła Janosika w teatrze. po co sie za to brała jak pierwsze
    przedstawienia kiedyś w Teatrze Wielkim z innymi aktorami to był cud nad
    cudami. Wszystko czego sie dotknie to schrzani. Nic swojego chyba nie
    zaprezentowała.

    --
    animka

  • 42. Data: 2019-10-07 11:16:42
    Od: z <...@...pl>

    Po co?

  • 43. Data: 2019-10-07 11:52:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Oct 2019 11:16:42 +0200, z napisał(a):

    > Po co?

    Dla elegancji? O ile wiesz co to...
    --
    Jacek