  • 1. Data: 2019-10-01 13:26:37
    Temat: Zwrot w śledztwie ws. zabójstwa Jaroszewiczów
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://wpolityce.pl/kryminal/466197-nagly-zwrot-w-s
    ledztwie-ws-zabojstwa-jaroszewiczow

    Zwrot w śledztwie ws. zabójstwa Jaroszewiczów. Dariusz S. przyznał się
    do udziału w zabójstwie. Akt oskarżenia jeszcze w tym roku

    opublikowano: godzinę temu
    Piotr Jaroszewicz z żoną Alicją / autor: Screen/You Tube

    Dariusz S., oskarżony o współudział w uprowadzeniu 10-letniego chłopca
    oraz krakowskiego biznesmena, przyznał, że w 1992 r. brał udział w
    zabójstwie byłego premiera PRL Piotra Jaroszewicza i jego żony -
    poinformował Polsat.

    Kiedy Bogusław K. w toku śledztwa dotyczącego porwania 10-letniego
    Kamila w Krakowie w 2017 r. wydał policji Dariusza S., ten zdecydował
    się pójść na współpracę z organami ścigania. Przyznał, że wcześniej już
    popadał w konflikt z prawem, m.in. działając w tzw. gangu karateków,
    zajmujących się napadami.

    Podczas jednego z przesłuchań wyznał, że brał udział w zabójstwie
    83-letniego premiera Piotra Jaroszewicza i jego żony, 67-letniej Alicji
    Solskiej. Śledczy nie ujawnili jednak, jaką rolę pełnił.

    Dotychczas Dariusz S. posiadał status świadka koronnego. Utrzymywał
    bowiem, że podczas zbrodni wprawdzie był w willi małżeństwa, ale
    uczestniczył jedynie w kradzieży. Zaprzeczał, że brał udział w
    torturowaniu i zabijaniu domowników.

    Jak informuje Polsat, do końca roku prokuratura ma przedstawić
    Dariuszowi S. również akt oskarżenia w sprawie Jaroszewiczów. Gangster
    ma być też oskarżony o dwa inne napady sprzed lat, w tym jeden
    zakończony zabójstwem.

    Jaroszewiczów zamordowano w nocy z 31 sierpnia na 1 września 1992 r. w
    ich willi w podwarszawskim Aninie. Podejrzani włamali się do domu byłego
    premiera oraz jego żony i obezwładnili ich. Szefa rządu przez całą noc
    poddawali brutalnym torturom. W końcu mieli założyć rzemienną pętlę na
    szyi Jaroszewicza i zabić go. Żonę uśmiercili strzałem w głowę z
    bliskiej odległości.

    Oficjalnie podanym motywem zbrodni był rabunek, ale wersja ta nie miała
    pokrycia w faktach, jako że z willi nie skradziono żadnych cennych
    przedmiotów.

    Organy ścigania wprawdzie wkrótce ujęły domniemanych morderców, ale
    poszlakowy proces przed Sądem Wojewódzkim w Warszawie zakończył się ich
    uniewinnieniem z powodu braku dowodów. Warto również przypomnieć, że od
    samego początku śledztwa dochodziło do licznych uchybień. Nie
    zabezpieczono śladów w miejscu zdarzenia i nie zbadano zamka drzwi
    wejściowych.

    CZYTAJ RÓWNIEŻ:

    Tajemnica Jaroszewicza
    https://wpolityce.pl/polityka/383125-tajemnica-jaros
    zewicza

    Tajemnica Jaroszewicza - część II. Zakamuflowana groźba
    https://wpolityce.pl/polityka/383795-tajemnica-jaros
    zewicza-czesc-ii-zakamuflowana-grozba

    aw/Polsat

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-10-01 13:56:24
    Temat: Re: Zwrot w śledztwie ws. zabójstwa Jaroszewiczów
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-01 o 13:26, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-10-02 21:34:54
    Od: o...@g...com

    użytkownik u2 napisał:
    > https://wpolityce.pl/kryminal/466197-nagly-zwrot-w-s
    ledztwie-ws-zabojstwa-jaroszewiczow

    > Zwrot w śledztwie ws. zabójstwa Jaroszewiczów.

    Co z tym ludkiem od FOZZu którego pisiorstwo ściągnęło do PL,
    co z tym pociotkiem Kopiącej na metr w głąb (sprawa Iwony Cygan).

    Dużo szumu, mało kompleksowych info zakończonych wyrokiem
    skazującym. Daj coś co się zakończyło, a tak? Pastujesz tylko
    pro-pisoskie wklejki jak to dzielny Ziobro walczy.

  • 4. Data: 2019-10-02 22:32:49
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.10.2019 o 21:34, o...@g...com pisze:

    > Dużo szumu, mało kompleksowych info zakończonych wyrokiem
    > skazującym. Daj coś co się zakończyło, a tak? Pastujesz tylko
    > pro-pisoskie wklejki jak to dzielny Ziobro walczy.

    jest zwrot w niewyjaśnionym podwójnym zabójstwie ? jest. a przez dekady
    nie udawało się, świadczy to o ciągłości prowadzenia śledztwa i
    nieustępliwości śledczych:)

    --
    I love love

  • 5. Data: 2019-10-05 13:59:10
    Od: s...@g...com

    użytkownik u2 napisał:

    > jest zwrot w niewyjaśnionym podwójnym zabójstwie ? jest. a przez dekady
    > nie udawało się, świadczy to o ciągłości prowadzenia śledztwa i
    > nieustępliwości śledczych:)

    cyt.
    Czy kto widział, jak biegnie króliczek ulicą?
    Czy to widział kto,
    czy to widział kto?
    W naszym mieści szukali
    króliczka ze świcą,
    aż dopadli go,
    aż znaleźli go... Ho, ho! Ho, ho! Ho, ho!

    Zniknął za rogiem
    i przepadł jak szyszka.
    Ale nie płaczmy, bo
    ale nie płaczmy, bo