  • 1. Data: 2019-09-30 21:32:08
    Temat: nietykalnosc nienaruszona, Stachowiak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/nagrywa%
    c5%82-zatrzymanie-igora-stachowiaka-funkcjonariusze-
    oskar%c5%bcyli-go-o-napa%c5%9b%c4%87-jest-wyrok/ar-A
    AI4dfb

    "Patryk H., oskarżony o naruszenie nietykalności osobistej dwóch
    policjantów, został uniewinniony przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia
    Śródmieścia. Mężczyzna wcześniej nagrywał moment zatrzymania Igora
    Stachowiaka. "

    No i fajnie, tylko ja tu cos nie widze o odszkodowaniu za bezpodstawne
    zatrzymanie, o ukaraniu funkcjonariuszy ...
    A powinien dac w pysk, zeby zeby sie posypaly.

    J.

    P.S.
    1895,sprawa-smierci-igora-stachowiaka-naczelnik-zlec
    il-skopiowanie.html

    "We wrześniu zeszłego roku na jaw wyszło, że ówczesny naczelnik
    komisariatu zlecił skopiowanie nagrania z tasera, na którym widać, jak
    policjanci znęcają się nad Igorem Stachowiakiem. Mężczyźnie nie wolno
    było tego zrobić. Teraz w śledztwie prowadzanym przez prokuraturę w
    Opolu zbadane zostaną okoliczności tego czynu."

    No i to komu mozna potem zarzucic "ukrywanie sprawy" ?
    Prokuratorowi, ze nie informowal opinii publicznej, czego w zasadzie
    nie musi robic, a wrecz nie powinien ?

  • 2. Data: 2019-09-30 21:40:20
    Temat: Re: nietykalnosc nienaruszona, Stachowiak
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-09-30 o 21:32, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > No i fajnie, tylko ja tu cos nie widze o odszkodowaniu za bezpodstawne
    > zatrzymanie, o ukaraniu funkcjonariuszy ...

    Bo to nie to postępowanie

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2019-09-30 21:46:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.09.2019 o 21:40, Sonn pisze:
    > Bo to nie to postępowanie

    niemiecki syn wie lepiej:)

    --
    I love love

  • 4. Data: 2019-09-30 21:55:31
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-09-30 o 21:46, u2 pisze:

    > niemiecki syn wie lepiej:)

    Od ciebie na pewno lepiej, putinowski piesku

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2019-09-30 22:10:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl>:

    > W dniu 2019-09-30 o 21:46, u2 pisze:

    Jestem niebywalym pizdziakiem na forum

    --
    I hate hate

  • 6. Data: 2019-10-01 10:30:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
> [...]
    c5%82-zatrzymanie-igora-stachowiaka-funkcjonariusze-
    oskar%c5%bcyli-go-o-napa%c5%9b%c4%87-jest-wyrok/ar-A

    Masz oczywiscie racje, ale przy okazji mozna by napisac o wyniku
    pozostalych.
    A skoro nie napisali ... pozostalych nie bylo ?

    J.

  • 7. Data: 2019-10-01 12:30:55
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.09.2019 o 21:55, Sonn pisze:

    > Od ciebie na pewno lepiej, putinowski piesku

    niemiecki syn udaje, że nie jest putinowskim pieskiem:))))))))

    --
    I love love

  • 8. Data: 2019-10-01 12:36:57
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.10.2019 o 10:30, J.F. pisze:
    > Masz oczywiscie racje, ale przy okazji mozna by napisac o wyniku
    > pozostalych.
    > A skoro nie napisali ... pozostalych nie bylo ?

    cytujesz GW i MSN, ich się spytaj:))))))

    --
    I love love