  • 1. Data: 2002-10-02 19:57:35
    Temat: Co o tym Wyroku sadzicie..?
    Od: p...@p...pl

    Sygn.akt..IC 129)94

    Wyrok
    W IMIENIU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
    dNIA....25...MARCA1999R.

    Sąd Okręgowy w Koszalinie Wydział Cywilny

    w składzie następującym : Przewodniczący SSO.Marian Wawrzynkowski

    Sędziowie/Ławnicy ----brak

    Protokolant: st. sekr. sąd. Anna Gradowska
    po rozpoznaniu w dniu ...2...marca 1999r w Koszalinie
    sprawy z powództwa ....Juliusza Widery

    przeciwko 1.Dowództwu marynarki Wojennej w Gduni , 2. Bałtyckiemu Dywizjonowi
    Straży Granicznej w Kołobrzegu Morskiemu Oddziałowi Strazy Granicznej w Gdańsku
    O zapłatę ..

    Zasądza od pozwanego Dowództwa Marynarki Wojennej w Gdyni na rzecz powoda
    Juliusza Widery kwotę 1.000.000.zł (jeden milion zł) z ustawowymi odsetkami od
    dnia 4.01.1991r w stosunku rocznym
    -90% za kores od 4. 01.1991r. do 28.02.1991r.
    -140% za okres od 1.03.1991r. do14.09.1991r
    -80% za okres od 15.09.1991r do 14.08.1992r.
    -60% od 15.08.1992r
    -54% od1.05.1993r
    -46% od15.05.1995r
    -35% od1.01.1997r
    -33%za okres od 15.04.1988r do dnia zapłaty z uwzglednieniem wysokości odsetek
    ustawowych.

    2. oddala powództwo w stosunku do pozwanego Bałtyckiego Dywizjonu Straży
    Granicznej w Kołobrzegu Morskiego Oddziału Straży Granicznej w gdyni.

    3. zasądza od pozwanego Dowództwa Marynarki Wojennej w Gdyni na rzecz powoda
    kwotę 20.000zł , a na rzecz Skarbu Państwa tytułem wyrównania kwot wydatkowanych
    na poczet należności biegłych kwotę 495zł 85gr .

    4. zasądza od powoda Juliusza Widery na rzecz pozwanego Bałtyckiego Dywizjonu
    Straży Granicznej w Kołobrzegu Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku
    kwotę 250zł.

    Jakie jest wasze zdanie na temat tego wyroku ? całość tego wyroku jak i innych
    można przeczytać na strinie :w...@z...swidnica.pl

    Pozdrawiam
    p...@p...pl

  • 2. Data: 2002-10-02 20:29:01
    Temat: Re: Co o tym Wyroku sadzicie..?
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia 2 Oct 2002 21:57:35 +0200, p...@p...pl napisał/napisała:

    Mam jedno okreslenie na takich jak ty : kretyn.

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 3. Data: 2002-10-06 20:30:19
    Od: p...@p...pl

    Panik :

    > Mam jedno okreslenie na takich jak ty : kretyn.

    > Motto: * Byle do 21 października ! *        Pawel -PAPIK- Pomorski
    > PAPIK - Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing
    > GG: 70701

    < papik nie jestem kumplem z twojego grona kretynów ......
    < Prawo dopuszcza opublikowanie Wyroków Sądowych ......
    < Jeżeli ciebie ono zdenoerwowało to twoja sprawa ......
    < Miłego leczenia (nerwicy) , dla mnie nie jestes kretynem , może ciut tracisz
    < prostotą .......

    p...@p...pl

    Wyrok opublikowałem chcąc poznać Wasze opinie o tym wyroku .
    Zwłaszcza w konytekście i relacji "zwykły" obywatel a strukturalne
    wpływy instytucji Państwa w tym i Wojska ( z którym ponoć nie można wygrać)
    Widzę iż opublikowany Wyrok poza obelgami nie wzbudza zainteresowania.

  • 4. Data: 2002-10-06 23:01:44
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    Dnia 6 Oct 2002 22:30:19 +0200 w artykule <3...@n...onet.pl>
    p...@p...pl <p...@p...pl> napisano co następuje:
> [...]
    > Widzę iż opublikowany Wyrok poza obelgami nie wzbudza zainteresowania.

    Pewnie dlatego, że niewiele osób pamięta kontekst tego wszystkiego i o co
    właściwie chodziło, a posyłanie n-kopii tego samego listu (co zwykle
    robisz) również nie przysparza wielbicieli.

    --
    Marcin