  • 1. Data: 2005-06-14 18:58:49
    Temat: Co moze student
    Od: "Michu" <mondio@!wp.pl>

    Witam
    Zastanawiam sie, czy w przypadku gdy zakres pytan na egzaminie testowym
    przekraczal zakres materialu podany jako obowiazujacy na egzaminie, to czy
    student/studenci moga domagac sie anulowania go, lub wyznaczenia dodatkowego
    pierwszego terminu

    tu przepis z regulaminu studiow CU UMK
    § 26
    [...]
    2. Prowadzący zajęcia jest obowiązany podać - na początku semestru - do
    wiadomości studentów warunki uzyskania zaliczenia zajęć. W przypadku
    przedmiotów kończących się egzaminem, egzaminator podaje zakres i formę
    egzaminu.

    90% roku nie zdalo tego egzaminu, czy myslicie, ze da sie cos z tym zrobic??

  • 2. Data: 2005-06-14 19:03:23
    Temat: Re: Co moze student
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > egzaminu.
    >
    > 90% roku nie zdalo tego egzaminu, czy myslicie, ze da sie cos z tym

    napewno jest zapis w regulaminie, ktory mowi, przy jakim % osob
    niezaliczajacych egzamin wymaga powtorzenia

  • 3. Data: 2005-06-14 19:09:49
    Od: "Michu" <mondio@!wp.pl>

    > napewno jest zapis w regulaminie, ktory mowi, przy jakim % osob
    > niezaliczajacych egzamin wymaga powtorzenia

    Nie ma takiego zapisy:(

  • 4. Data: 2005-06-14 19:11:21
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Nie ma takiego zapisy:(

    kurcze, jak bylem na studiach gdzies to widzialem :)

  • 5. Data: 2005-06-14 19:13:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michu wrote:
> [...]
    > egzaminu.
    >
    > 90% roku nie zdalo tego egzaminu, czy myslicie, ze da sie cos z tym zrobic??

    jeżeli zakres materiału egzaminu był podany na początku semestru, to
    wykładowca musi się tego trzymać.
    Możecie napisać pismo do dziekana z prośbą o anulowanie tego egzaminu
    poowłując się właśnie na ten paragraf.
    Zanm przypadek kiedy studenci skutecznie uniweżnili egzamin, bo
    zapowiedziany był test, a wyszedł z tego normalny egzamin pisemny.

    Czy wam coś to pomoże w nieoblaniu następnego egzaminu to nie wiem.

  • 6. Data: 2005-06-14 19:16:32
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > 90% roku nie zdalo tego egzaminu, czy myslicie, ze da sie cos z tym zrobic??

    U mnie raz zdal jeden czlowiek ... a na 4-tym roku byl ostatni w
    rankingu ;-) Profesor po naszych pytaniach lekko sie poczerwienil po
    czym wyznaczyl nowy "pierwszy" termin ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2005-06-14 20:22:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w
    wiadomości news:d8naeh$a4j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > kurcze, jak bylem na studiach gdzies to widzialem :)

    Ale różne uczelnie mają różne przepisy.

  • 8. Data: 2005-06-14 20:31:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michu" <mondio@!wp.pl> napisał w wiadomości

    > 90% roku nie zdalo tego egzaminu, czy myslicie, ze da sie cos z tym
    zrobic??

    Należy skierować do dziekana petycję. Nie jest normalnym sytuacja, gdy
    90% studentów nie zdaje egzaminu. To na odległość "śmierdzi". Albo
    zajęcia były prowadzone na niewłaściwym poziomie, albo wymagania
    egzaminacyjne bezsensowne. Zresztą, na normalnej uczelni dziekan
    powinien sam zareagować. Miałem podczas studiów raz taką sytuację, gdy
    na 3 semestrze nagle zmienił się wykładowca i z około stuosobowego roku
    zdało kilka osób. Wywieszono wyniki na tablicy ogłoszeń. Nim ktokolwiek
    zdążył zrobić cokolwiek, a przede wszystkim nim oceny wpisano w indeksy
    i karty egzaminacyjne, dziekan unieważnił egzamin. Przeprowadzono
    ponownie pierwszy termin i egzaminowali inni wykładowcy. czy i jakie
    reperkusje spotkały tego feralnego wykładowcę, to nie wiem, bo studentów
    o tym nie poinformowano. Oficjalna wersja była taka, że po prostu uznano
    wyniki za błędne i tyle. Nikt nie dociekał. Nic mi również nie wiadomo,
    by ktokolwiek ze studentów jakoś tam reagował czy się skarżył. To się
    odbyło dosłownie w kilka godzin. Wywieszono wyniki i uniknęły po chwili
    wraz z wywieszenie ogłoszenia o powtórce egzaminu.